Gå til innhold

bmw e28 525i

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Det er ikke skyldig avgift på bilen.Du kan sjekke det bilens reg nr er:HJ50034.Skiltene er levert inn av tidligere eier pga nytt bilkjøp.Det som er av feil som jeg vet er at den rister litt på rattet i enkelte hastigheter.Så det er slakk på venstre forrhjul.(mulig opphengskule) som er byttet.Litt lekasje av servopumpe.Det er di feilene som jeg vet om.resten av feilene er byttet av forrige eier. annen ting er at lyset i kupeen ikke fungerer....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skyldig avgift på bilen.Du kan sjekke det bilens reg nr er:HJ50034.Skiltene er levert inn av tidligere eier pga nytt bilkjøp.Det som er av feil som jeg vet er at den rister litt på rattet i enkelte hastigheter.Så det er slakk på venstre forrhjul.(mulig opphengskule) som er byttet.Litt lekasje av servopumpe.Det er di feilene som jeg vet om.resten av feilene er byttet av forrige eier. annen ting er at lyset i kupeen ikke fungerer....

Vibrasjoner i enkelte hastigheter kan være utslitte foringer i på bærearmen i forstillinga, min vibrerer på de, enkle å bytte. Har bare ikke giddi :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..fått tilbud å ta denne i innbytte

http://www.rubrikk.nr1shop.net/detail.php?siteid=71

er det bra?trenger egentlig ikke en bil til lixom..vil helst selge bimmern og bruke penga på golfine...

noe å tenke på?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan forresten informere om at det ikke er 170hk i E28 525i. Det er M30B25 som står i her, ikke M20B25.. Altså ikke samme motor som i 325. Det er 150hk i disse. Er mange som tror at dette er samme motor. Om din er trimma og har 170hk, vet jeg derimot ikke..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten informere om at det ikke er 170hk i E28 525i. Det er M30B25 som står i her, ikke M20B25.. Altså ikke samme motor som i 325. Det er 150hk i disse. Er mange som tror at dette er samme motor. Om din er trimma og har 170hk, vet jeg derimot ikke..

huff...jeg som skulle svindle kjøper til å kjøpe "170" hk..hehe..vet ikke hvor mange hk det er i den da jeg ikke er intressert i bmw..fikk bare opplyst det var forrige eier og det er det jeg har skrevet..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...