Gå til innhold

Ubeleilig..


Jonni

Anbefalte innlegg

Fikk meg akkurat noen 17" AMG felger med 225/45 dekk.. Men de passa jo for faen ikke.. Subba no helt inni helvete.. Tenker da på valsing.. Noen som veit om noen som valser for ikke så veldig dyr penge?

Eller er det noen som kunne tenke seg å bytte til seg dekka mine, mot 215/40 ? Det hadde jo oxo vært greit..

Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:)

Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg akkurat noen 17" AMG felger med 225/45 dekk.. Men de passa jo for faen ikke.. Subba no helt inni helvete.. Tenker da på valsing.. Noen som veit om noen som valser for ikke så veldig dyr penge?

Eller er det noen som kunne tenke seg å bytte til seg dekka mine, mot 215/40 ? Det hadde jo oxo vært greit..

 

Det er ikke du som kjøpte mine?

 

Gjennom Cecilie?

 

I så fall sa jeg at det måtte byttes dekk på dem hvis de skulle på 190E

 

De har som Andy sier sitti på 124 bil og det er jo alt for store dekk til 190E

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som kjøpte mine?

 

Gjennom Cecilie?

 

I så fall sa jeg at det måtte byttes dekk på dem hvis de skulle på 190E

 

De har som Andy sier sitti på 124 bil og det er jo alt for store dekk til 190E

 

Det er nok han ja..

Og jeg sa ifra til han å at de ikke ville passe men å prøve alikavel skulle han :rolleyes:

Jenter med hjerne kjører bil med stjerne ;)

(*)Mercedes Benz Ladies(*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok meg som kjøpte de av deg ja.. Mellom Cecilie.. Det som er at de skrapa når jeg kjørte i humpler eller ujevne veier.. var klar over at du sa at de kanskje ikke kom til å passe.. Men blei så ivrig atte:) hehe:) Felgene var jævli fine forresten!:) Jeg prøver nå å skaffe meg noen 215/40.. de skal passe ypperlig..

Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:)

Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok meg som kjøpte de av deg ja.. Mellom Cecilie.. Det som er at de skrapa når jeg kjørte i humpler eller ujevne veier.. var klar over at du sa at de kanskje ikke kom til å passe.. Men blei så ivrig atte:) hehe:) Felgene var jævli fine forresten!:) Jeg prøver nå å skaffe meg noen 215/40.. de skal passe ypperlig..

 

 

kjøpte dem mellom Cecilie :respect hehe

 

Men godt du ble fornøyd da!

 

Hvis du skal ha nye dekk kan jeg helt sikkert ordne deg en god pris gjennom broder`n. Han jobber med sånt. Du må ta noen bilder og legge ut da.

 

 

Smitt

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje bedre å si gjennom cecilie:) Nå gikk mine siste kroner til deg, så må nok vente litt med dekka da gitt.. hehe:) Må prøve å få tatt noen bilder å legge de ut ja.. får aldri rota meg til det:P

Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:)

Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår