Gå til innhold

Festlig...donuts/pirrisser :-)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Mess TV var å filmet på messa i helga ,etter stengetid på søndag

gikk jeg litt berserk med skylinen å brukte opp ett sett med dekk Dette ble filmet +++ og blir vist på TV blah

Dette kommer da på mess TV i natt med bjørn(fra baren )

( ca kl 0300)

Kommer foresten til å være tilstede selv

Tror hele filmen er tot på ca 6 min fra messa ,så dere som ikke fikk med dere noe kan få se fra messea

Temaet i natt blir vel streetmeet /gatebil ++++ wtf?

NB tror det blir noen fete premier på konkuransene ...(mess tv) :titties: :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mess TV var å filmet på messa i helga ,etter stengetid på søndag

gikk jeg litt berserk med skylinen å brukte opp ett sett med dekk Dette ble filmet +++ og blir vist på TV blah

Dette kommer da på mess TV i natt med bjørn(fra baren )

( ca kl 0300)

Kommer foresten til å være tilstede selv

Tror hele filmen er tot på ca 6 min fra messa ,så dere som ikke fikk med dere noe kan få se fra messea

Temaet i natt blir vel streetmeet /gatebil ++++ wtf?

NB tror det blir noen fete premier på konkuransene ...(mess tv) :titties: :titties:

hahahahahaa...åssa fjortiss-tv da.....nei dette blir kult.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så McWhale aka Bjørn surra rundt der i mc jakke, ikke så rart siden han kjørte mc.

Noen må få tatt det opp, eller kanskje bjørn kan legge det på nett selv, for vil få sett filmen. Men gidder ikke sitte oppe å se på dritt tv sånn man for sett de første minuttene av messtv. Jeg hater onsdager og tv.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider