PsYcHo Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dør låser til min E 30 det er en to dørs utgave trenger til begge dørene og til luka bak. Kanskje det er noen som har noen slengende også kanskje? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Tenker du på vanlig dørlåser, slik som sitter der orginalt? Isåfall er det vel bare å plukke av en annen E-30 på høggern f.eks? Eller tenker du på elektrisk lås? Fjernstyrt? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 La meg gjette: Nøkkelen passer inni men går ikke rundt? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Det løste seg mer eller mindre idag da jeg fikk tak i nye hos huggeren. De gamle er forsøkt voldtatt med et skrujern. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg