mmk2 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Nå er jeg temmelig lei gasseren som sitter i bilen. Er en Pierburg 2E 1 ifølge kviteringen ifra Norsk Bilsenter. Den ble byttet ut desember 2004. Får ikke til å stille gassern slik at pluggene får rett farge. Enten svart eller hvit ikke noe mellomting.(står 7 omdreininger ut ifra bånn nå) Noe som har noe forslag hva man skal gjøre. Finnes det repp. sett til disse gasserne, men nye foringer pakninger osv? Eller bør jeg skaffe meg en annen type gasser, isåfall hvilken??? Det er også forskjell på pluggene, mørkere i sylinderen helt til venstre enn den helt til høyre... Hva kan dette være?? Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ingen som har noe tips.... Weber ønskes kjøpt! Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Fant ut hvorfor høyre (sett forfra) plugg altid går varmere enn de andre. Vakumklokken til forderen er lekk, så den trekker falsk luft. Tror dette skal fikse noen av problemene... Vakumklokke til forderer ønskes kjøpt thumpsup Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg