Glacius Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hey folkens , så har tiden kommet for at jeg skal poste mint tuts jeg lager for VMAX , for dem som ikke gidde å kjøpe det hehe , jeg har kun laget 1 til nu , men det kommer MINST 14 til , så bare følg med , om admin kan så lage en "sticky " på denne tråden :D her har dere linken til min FØRSTE tut, alle tutene mine vil være filmer , der jeg chopper en bil fra start til slutt , men jeg skal skjifte bil etter denne så neste gang blir det en annen bil, så følg med :D J har brukt et program som heter "snagit" til å ta opptak av det jeg gjør i PS , er det noen spørsmål så bare PM meg linken til den Første tuten det er en RAR fil åp 8 MB MEN filmen er på 180 MB så hehe den er på 9 min " EDIT" oki noen sa til meg at de ikek sjønte diverse ting angående div tools osv, så jeg laget en tut med MINE settings ;) "" FØRST RESET ditt PHOTOSHOP " åpn photoshop RETT etterpå hold inne " LEFT CTRL, SHIFT, ALT " da kommer det en liten popup boks der der det står divs ting hehe ,. svar "JA" så kommer det ny og du sier " NEI" ;) NU har jeg bare lagt til HOVED linket så kan dere surfre derfra ;) ALT ligger det trenger kun WINRAR for å åpne ;) http://www.imma.dk/stream/Zein/Vmax/[ ...... Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Last ned,laste ned,lest ned!!Så treg den er!!drit bra at du starter med tut er iallefall,grattis! Edit:Hvordan program trenger man til å åpne fila? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 DU må laste ned WINRAR " for å åpne filen her har du link http://www.rarlab.com/rar/wrar342.exe sry glemte den :P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 *laste ned* :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Da fikk jeg sett den,meget bra tut må jeg si,men hærregud hvor avansert du måtte gjøre den senkinga,skulle tror at du har mestergrad i fysikk! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er ikke så veldig avansert den måten å senke.. nesten helt den samme som jeg bruker.. veldig bra tut Glacius;) gikk kanskje litt fort for noen men det er jo bare å sette filmen på pause;) gleder meg til de andre kommer:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 det ser bra ut dette ja, sånn som jeg og gjør det....fin måte:D stå på din balle glacius wrote: jeg er egentlig ikke noe flink til å brushe, men jeg synes jeg har okei kontroll på pen-tool nå --> dette var rett før jul en gang<-- Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg venter å se mer, fordi den var så bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 sry for øyelblikket er serveren min NEDE :( men skal fikse det ASAP =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Bumpbump Zein.. Hvor blir det av resten? :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 nettop posta ny tut :D felg skjfte og litt farge justering på dem ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Øh, hvor?? Ser ikke at det har blitt lagt til noe i lista i første topicen Edit: kansje jeg var for rask å spørre ser jeg Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 jo det er det det var kun 1 LINK der nu er det 2 :P hehe den heter http://glacius.cmfever.dk/vmax/rimschangetutorial.rar ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Bra tut. Men du surrer litt noen ganger:p Også la jeg merke til at du ikke brukte disort noen gang.. Det forutsetter jo at felgene må være så godt som i 80% samme vinkel som bilen man har planer om og sette dem på.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ja hehe men jeg forklarer hvorfor jeg surer på den med lyd ;) men NEI du skal ALRDI bruke distort på felger de fucker dem helt du ødelegger vinkelen og de blir pixlete så ja du må finne felger i samme vinkel eller såblir det helt fucka ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg