Glacius Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe det er fordi jeg bruker så mange shortcut s men om du bruker ENGELSK tastatur såkan du justere brush size og soft ness rimelig hurtig ;) med " å " og ^ " med å holde shift inne jeg skal vise noen bilder senere av det ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe, ok thanks:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 btw nice prosjekt du er i gang med ;) bilen din blir rå stå på ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 nå tror jeg servern din er nede igjen :( Var spent på hvordan dette ble seende ut! Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 den er GONE , serveren er CRASHET , :( alt jeg hadde er mistet, så jeg må uploade ALT på nytt på min andre servere når jeg kommer hjem og det blir ikke før tidligst mandag =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 venter på ny link.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Kommer det noen nye linker snart? Siter 1979 Ascona B C20ne Turbo 1983 Pajero 2.3TD 1976 Kadett C C20ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 hey folkens i dag fikk jeg uploadet alle på min andre server " http://Http://stream.imma.dk/Zein/Vmax der ligger ALLE mine tuts beklager forsinkelsen =) GLac Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 jaaa:D:D:D:D The boss is back in business Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Med stemme på Glac tut :D Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar-Tin Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 english: Hey Glacius im having a little trouble with even entering these sites.. neither of my 3 webbrowsers can displey them.. im currently using Internet explore 6, forefox, and page-wrapper (you can't know this one, i made it myself) and every time i get the same message "error 404 - couldn't find site" or "sorry we couldn't find the site." is the webservers down or??? ------------------------ Dansk: Hej Glacius jeg har lidt problemer bare med at se de sider. ingen af mine 3 browsere kan vise dem.. lige nu bruger jeg IE6, Firefox og page-wrapper (den kender du nok ikke, programmerede den selv) og hver gang får jeg den samme besked "fejl 4o4 - siden kan ikke vises" eller "beklager vi kunne ikke finde denne side" er serverne nede? eller er den min pc der er nuts?? notin PS: i have tryed through google, but doesn't work PS: jeg ahr prøvet gennem google men det virker ikke :google // Martin Jørgensen billed af fejl i firefox: http://www.3dmaxer.dk/upload14/mar-tin/fejl.jpg[/img Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar-Tin Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 english: Hey Glacius im having a little trouble with even entering these sites.. neither of my 3 webbrowsers can displey them.. im currently using Internet explore 6, forefox, and page-wrapper (you can't know this one, i made it myself) and every time i get the same message "error 404 - couldn't find site" or "sorry we couldn't find the site." is the webservers down or??? ------------------------ Dansk: Hej Glacius jeg har lidt problemer bare med at se de sider. ingen af mine 3 browsere kan vise dem.. lige nu bruger jeg IE6, Firefox og page-wrapper (den kender du nok ikke, programmerede den selv) og hver gang får jeg den samme besked "fejl 4o4 - siden kan ikke vises" eller "beklager vi kunne ikke finde denne side" er serverne nede? eller er den min pc der er nuts?? notin PS: i have tryed through google, but doesn't work PS: jeg ahr prøvet gennem google men det virker ikke :google // Martin Jørgensen billed af fejl i firefox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hey det er MIN FEIL !!! DET RETTE LINKET TIL MIN TUTORIALS LIGGER PÅ SIDE 1 ALLE ER DER!!! :D sorry IGJEN :( Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l1th1um Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 For noen geniale tuts! Dette var nok til å tenne Photoshopperen i meg igjen happyhappy Siter [-] 01` Ford Mondeo 2,0i [x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt [x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar-Tin Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Wuuuubii ^^ me sa back to work :P thx for the tuts glac and a nice flying car, think i can burrow it???.. please :D i can drive even though im only 15.. but FLYING would be a nice experiment wouldnt it? :D see you all around ^^ //Martin http://www.mstudios.frac.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg