thomasgjerde Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hvordan i all verden klarer du å komprimere en fil på 182mb til en rar fil på 8,6mb?? (Tenker da på tutorial 1) Sånn ellers, veldig bra tutorials til nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Da var denne tråden gjort til sticky, ønsker derfor at folk tenker seg om litt før de poster her, slik at vi kan holde en så ryddig tråd som mulig... Mulig ZeIn er uenig,og han får vel bestemme selv siden det er hans tråd, men slik mener jeg at det burde være hvertfall... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 TUSEN TAKK X :D det var akkurat det jeg vill thanks :D så nu forsvinner den ikke vekk i alle andre sider hehe :P tusen takk jeg skal poste så mange som jeg lager bir rundt 14-15 og det vil også komme brushin ;) hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hva skulle vi gjort uten ZeIn? sinsykt bra tutorials.. ser opp til deg ass =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hva med å fortelle hvilke snarveier som er relevante når du holder på? Feks når du bruker Pen tool så bruker du snarvei når du tar pick-up path og hvordan du lager beine linjer med Pen tool (tenker på 3. tutorial når du lager bad boy bonnet). Har egentlig ikke så mye utbytte av tutorialen når jeg ikke kan dette... :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hva med å fortelle hvilke snarveier som er relevante når du holder på? Feks når du bruker Pen tool så bruker du snarvei når du tar pick-up path og hvordan du lager beine linjer med Pen tool (tenker på 3. tutorial når du lager bad boy bonnet). Har egentlig ikke så mye utbytte av tutorialen når jeg ikke kan dette... :O ja beklager dette, jeg har en tekst der skal følges med den , men erikkeferdig emd den enda ,. men jeg HOLDER inne "ALT " får å gå videre med PEN "TOOL" så tar jeg og holder SHIFT" inne for å få beine linjer " ;) men kommer med et senere, jeg er bare en SHORTCUT fyr sry ass :( Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg får ikke åpnet den siste:( :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvordan da? hva skjer når du prøver? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Da var jammen en ny tutorial kommet!iiihaaa!! *Laste ned* :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hey folken jeg må beklage i den siste tut , den er litt uoversiktlig , det er pga av at det VAR lyd på den MEN det ble helt fucka :( sry ass, men jeg skal lage et text dokument der jeg skal forklare alt jeg gjør men en ting er viktig " , det jeg gjør at når jeg bruker PEN tool når jeg skjifter fra punkt til punkt holder jeg " ALT " Inne :) jeg er en typisk shortcut fyr og jeg bruker det konstant :P men stay tuned , det kommer mere ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hey folken jeg må beklage i den siste tut , den er litt uoversiktlig , det er pga av at det VAR lyd på den MEN det ble helt fucka :( sry ass, men jeg skal lage et text dokument der jeg skal forklare alt jeg gjør men en ting er viktig " , det jeg gjør at når jeg bruker PEN tool når jeg skjifter fra punkt til punkt holder jeg " ALT " Inne :) jeg er en typisk shortcut fyr og jeg bruker det konstant :P men stay tuned , det kommer mere ;) Dette er noen kjempe tut'er du lager her ja!! :respect Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Da var jammen en ny tutorial kommet!iiihaaa!! *Laste ned* :D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 :hammer :hammer :roll: :roll: HAHAHA!! Nice Neon! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 oki folken mekket en tut med MINE personlige " SETTINGS" den er HELT øverst av de to linkene ,merk deg det er CS2 ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 sorry chris men jeg lo litt av alle de skrivefeilene du hadde :roll: :roll: var veldig fine de settingsene der. må prøve de ut engang Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg