Gå til innhold

TropicX: Audi A4 - Prosjekt A4XXLine

Ranger emnet


TropicX

Anbefalte innlegg

pent styla...

tips = facelift lampene med klart glass...( nei ikke angel eyes og alt det andre pjattet )

takker for positive kommentarer!

Jeg har lyst på facelift lampene ja, men har ikke tatt det med i planene i år, men får se hvordan økonomien blir etterhvert!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skikkelig gjennomført og fin bil , mange som har meninger om ditt og datt men er jo din bil da. syns den ble skikkelig fin jeg;)

mye er prislappen på den a? så du skrev vurderes solgt, er det 1,8t?

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig gjennomført og fin bil , mange som har meninger om ditt og datt men er jo din bil da. syns den ble skikkelig fin jeg;)

mye er prislappen på den a? så du skrev vurderes solgt, er det 1,8t?

det er desverre ikke en 1.8T, kun 1.8. Jeg hadde planer om å selge den, for å kjøpe meg en Passat 1.8T, men jeg vil heller bruke pengene på å forsette med bilen min!

Ja, det er mange forskjellige meninger om alt mulig, men det er jo bare bra! Jeg bygger etter mine ideer, men hører jo seff litt på andre folk hva de mener å slikt.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Får nesten oppdatere litt; skjer litt om dagen med bilen, ikke så altfor mye men..

Har handlet inn komplett skinninteriør (sort), som sto i en A4 2.8Q 97 modell og ser nesten ubrukte ut!!

 

Bildet under ser dere de gamle setene som sto i bilen:

IMG_6234.jpg

IMG_6237.jpg

 

Og nå er bilen litt ribbet:

IMG_6245.jpg

 

 

Komplett Stoff interiør til salgs: 400kr

IMG_6246.jpg

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av Skinnsetene før de ble vokset inn og ordnet med:

IMG_6232.jpg

IMG_6233.jpg

 

Holder nå på med å rense litt inni bilen, før jeg monterer setene igjen!

 

Andre ting som er Bestilt:

 

-Alu Pedaler

-Alu Gulvmatter

-RS4 Netting

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Har en liten forkjærlighet for Audi. Spesielt a4 serien med diverse "add-ons" :) Du har tatt en bil som er i utgangspunktet veldig kjedelig utseendemessig, og gjort den veldig rå! Eneste som mangler nå er litt mer motor, men det har du vel allerede fått fortalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var skinnsetene på plass (søndag) og har fått tatt noen bilder, så slik ser det ut nuh! Ble meget fornøyd med resultatet! Ble en "ny" bil innvendig! ;)

 

slenger ut noen bilder!

IMG_6256.jpg

IMG_6257.jpg

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det kunne bli litt rart med et slikt bodykit i starten av prosjektet her. Men etter som je har lest og sett så ble jo detta veldig bra!

Fekk jaggu lyst på noe lignende selv engang! Mulig det står i tråden men hva er dimensjonen på dekka dine? Ble tøft med skinninteriør! Eneste je ville gjort no med nå var faceliftlykter foran! ;) Stå på videre!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 1,8 TS: Facelift lykter er i planene, bare se hva økonomien tilater, Håper å få det på i år! Men det skal på :)

Dekkdimmen er: 235/35/19.

 

Four rings: Er lov å spørre om vettu! Ga 7000kr for komplette seter (da ikke med dørtrekk) for det trengte jeg ikke.. Så synes at det var en nydelig pris for alle setene! Kjøpt fra en Bilopphogger!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer inn noen deler innimellom de store slagene.

Noen av deler som jeg har mottat og som kommer de nærmeste dagene er:

 

- Alu Dørkmatter

- Alu Pedaler

- RS4 netting

- RS4 Grill

- Skinn seterygg støttene som jeg glemte å ta med da jeg hentet skinnsetene :/

 

av den listen over er det RS4 Grill som ikke har kommet enda. skal få tatt noen bilder av delene som har kommet og ta noen bilder av hvordan bilen blir da delene er på sin rette plass!

Må si jeg gleder meg til å få på plass RS4 netting og grill! Kanskje det gjør litt med bilens utseende.. vi får se.

Planen er å ha bilen klar 1 Mai da sommerskoa skal på og litt lakkerte ting her og der på bilen skal være ferdig!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår