Gå til innhold

TropicX: Audi A4 - Prosjekt A4XXLine

Ranger emnet


TropicX

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja fin audi :) så den i kongsberg på streetmeet greia der..

men neeigu om han lot dama kjøre den nei ;)

skulle bare flytte den 100m så løpt'n selv bort å kjørte den på plass:) hehehe

 

Javist. hvertfall vente til hu har bestått oppkjøring. bare 18 dager til hu fyller 18 år.. Så spør a nok om å låne bilen min. Men har sagt klart fra at hu må passe på felgene!!

Ellers takk for hyggelige kommentarer.

 

Skjedd lite i det siste, kun vask vask polering vask.

Og har fått handlet inn nye typen skilt da! Ser litt bedre ut nå!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fet bil: Gjennomført stil. Pass på at den ikk blir blir harry nå. Du lever i grenseland:)

Lykke til.

Ps: Om 1,5 år vil du få konkuranse av en annen audi i samme farge, men det er Quattro da.:thumb

Hva skal til for at den blir harry da? Jeg styler ikke bilen pga konkurranse, men pga at jeg vil ha en bil slik jeg ønsker! Å det begynner den å bli.

Men kan jo hende at det skjer noe med min i løpet av 1.5 år også da! who knows... ;)

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for at den blir harry da? Jeg styler ikke bilen pga konkurranse, men pga at jeg vil ha en bil slik jeg ønsker! Å det begynner den å bli.

Men kan jo hende at det skjer noe med min i løpet av 1.5 år også da! who knows... ;)

Det er en del ting som mangler for at den blir harry da. Jeg syntes den er DRIT fet. Men du må ikke Sette på verken større fangere eller skjørter, da blir det for mye. Perfekt nå.

Ja håper at du får gjort noe på 1,5 årm'm (så jeg ikke vinner alle prisene på treff, neida)

Fortsatt lykke til.:cab

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"URQuattro": Bilen er nesten ferdig utvendig. Håper at det snart kommer nye frontlykter til bilen! Ellers bil det ikke skje noen store ting utvendig. så da starter jeg snart med å stæshe opp bilen innvendig, ikke noen store ting, men skal ha litt mere lys inni bilen, litt dioder her å der og litt fiksing på listene rundt i bilen!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"URQuattro": Bilen er nesten ferdig utvendig. Håper at det snart kommer nye frontlykter til bilen! Ellers bil det ikke skje noen store ting utvendig. så da starter jeg snart med å stæshe opp bilen innvendig, ikke noen store ting, men skal ha litt mere lys inni bilen, litt dioder her å der og litt fiksing på listene rundt i bilen!

Det er bra. Bare du ikke fyller den med tvskjermer og digre bassere er det en grei idè.m'm

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Bare du ikke fyller den med tvskjermer og digre bassere er det en grei idè.m'm

hehe, skriver du tv-skjermer i flertall.. Kanskje det blir en med tiden. For noen dager siden sto det mellom tv-skjerm eller nye hovedlykter, det ble jo hovedlykter, men en TV/DVD i dashen er ikke umulig med tiden, men da skal den ordnes inn i dashen også forhåpentligvis :)

ang Digre bassere, så har jeg kun en 10" som spiller helt greit nok for meg!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kun en 1.8L motor. ingen snurre på denna bilen nei ;)

Men denne motoren og bilen holder for meg, er jo tross alt førstebilen min!

Ok. Det er sykt rå første bil da. Men personlig så syntes jeg at motor er viktigere enn utseende, men det er min mening da.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt enig med deg. Men da jeg kjøpte bilen som 18 åring, så den sto der i salgslokalet, med de 19" felgene! Så sa det bare stopp i huet mitt ang andre biler, nyttet ikke å kikke på noen andre var ikke interresert i det. Så for å si det slik så merker jeg nå at jeg vil ha en større motor i neste bilen!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaceLift lamper er kanskje bestilt, grunnen er at en kamerat skal ordne med å få tak i det til meg via E-Bay, men vet ikke helt enda hvordan det ligger an der, men får håpe at det ordner seg!

Ellers er det nå litt små lakkering av div i motorrommet! Så det blir litt rødere under "hood"en!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår