Gå til innhold

TropicX: Audi A4 - Prosjekt A4XXLine

Ranger emnet

TropicX

Anbefalte innlegg

Det er en rød styla Audi A4.. det er alt jeg ser! ;) neida, den ser vel OK ut den. Det er ikke helt min stil, men har alltid beundra bileieren for at han satser.. Husk: Han dekalstyla lenge før alle andre, det krever litt mot... Akkurat denne tribalen er faktisk henta fra Need for speed underground (1) :)

Steffen er flink å bygge bil :)

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer noen bilder av bilen som jeg tok med mobilkameraet. Men er hvertfall klar forbedring i forhold til gamlelyktene!! Legger til et "før" bilde også!

FØR:

IMG_6298.jpg

NYE!

DSC00170.jpg

DSC00167.jpg

DSC00166.jpg

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

al3x: av den enkle grunn at en nyere A4 1.8T er endel dyrere enn en Passat 1.8T som er samme modell ;) + at jeg ønsker en bil med mere utstyr og en litt sprekere motor.

Bilen er nå SOLGT

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

al3x: av den enkle grunn at en nyere A4 1.8T er endel dyrere enn en Passat 1.8T som er samme modell ;) + at jeg ønsker en bil med mere utstyr og en litt sprekere motor.

Aha, er en nyere type du ville ha ja. Antok at det var snakk om ca samme årsmodell jeg. Men da skjønner jeg at du velger Passaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

vil da ikke mene at det feiler folk noe, folk handler vel etter smak og behag, jeg personlig liker VAG og er fornøyd, holder meg til det å handler VAG utifra min egen økonomi ;)

Grunn til at jeg vil ha en Passat nå, er ett bilde jeg har i huet om hvordan en passat kan bli slik at jeg liker den, og kommer til å jobbe etter den "planen"...

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider