Gå til innhold

TropicX: Audi A4 - Prosjekt A4XXLine

Ranger emnet


TropicX

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hoi.

 

Pene fangere ja. Men nok en gang: blank netting duger ikke! Sort for faen. Sort rs4 netting fra NBS hadde gjort susen. Og som nevnt en potte på hver side.

 

Men for all del. Fin ride ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi.

 

Pene fangere ja. Men nok en gang: blank netting duger ikke! Sort for faen. Sort rs4 netting fra NBS hadde gjort susen. Og som nevnt en potte på hver side.

 

Men for all del. Fin ride ;)

Jeg fikk med blank netting med settet, skal ha full RS4 netting i grill og fangere og sideskjørtene, det kommer etterhvert!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke 2 potter på den andre siden, grunnet at det ikke er så lett å montere bak under bilen og at det nesten ikke vil komme noe eksos ut av de.. Blir lissom ikke noe pent å ha 2 "fake" potter på andre siden som er helt "reine"...

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke 2 potter på den andre siden, grunnet at det ikke er så lett å montere bak under bilen og at det nesten ikke vil komme noe eksos ut av de.. Blir lissom ikke noe pent å ha 2 "fake" potter på andre siden som er helt "reine"...

 

svart lakk-boks :p :naaaws

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg time hos Svendsen eksos, skal justere litt på bakpotta, skal ha den i midten av det hullet den er i+ at jeg skal montere gitter i bakfangeren, er derfor jeg har ventet med det! Sideskjørtene er klare til montering de også!

Bilder kommer etterhvert!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Najs :)

Men, hva med å hive på litt lakk på dørhåndtakene i samme slengen?

Takk, Da har jeg noe å gjøre til vinteren da jeg skal sette inn bilen i garasjen ;)

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår