Gå til innhold

noen som veit??

Ranger emnet

scorpiobabe

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok du bare finner brukte golf 3 men ;) Søkte kjapt på http://www.autodb.no og fant golfer fra mellom 30-40 000 og oppover.. Si litt om hva slags bil du vil ha, så er det lettere å hjelpe deg, mulig noen her skal selge bil og.. Hvor mange dører, hva slags motor/farge?? Er lettere å finne billige fine 5-dørs golfer fant jeg ut når jeg lette etter golf.. Ser etter orginal eller ferdig stylet?

Hadde noen linker til kjøpetips for golf 3, skal se om jeg finner dem igjen..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Alt anhenger på hvilken Golf 3 du ser etter. Fra motorstørrelse til årsmodell. Du kan få en Golf 3 fra 25000 (1,4) og oppover så langt pengboka rekker (For de fleste av oss i allefall :P) Hvis du kommer med en pris du ikke vil overstige, så er det mye lettere for oss å finne ut hvilken Golf 3 som passer deg best.

Det finnes ikke et fasitsvar for dette spørsmålet, men et ca. overslag kan være 30000kr-40000kr..

Å hvis jeg skal ta etter "Drive hard, Drive Fast" som det står under nicket ditt. Så må du nok legge 50000-65000kr i bilen ;)

Og finner du en ny Golf 3, så si i fra! For den skal jeg ha! :P

Gi oss litt mere å jobbe med :rolleyes:

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Alt anhenger på hvilken Golf 3 du ser etter. Fra motorstørrelse til årsmodell. Du kan få en Golf 3 fra 25000 (1,4) og oppover så langt pengboka rekker (For de fleste av oss i allefall :P) Hvis du kommer med en pris du ikke vil overstige, så er det mye lettere for oss å finne ut hvilken Golf 3 som passer deg best.

Det finnes ikke et fasitsvar for dette spørsmålet, men et ca. overslag kan være 30000kr-40000kr..

Å hvis jeg skal ta etter "Drive hard, Drive Fast" som det står under nicket ditt. Så må du nok legge 50000-65000kr i bilen ;)

Og finner du en ny Golf 3, så si i fra! For den skal jeg ha! :P

Gi oss litt mere å jobbe med :rolleyes:

hehe skal si ifra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du bare finner brukte golf 3 men ;) Søkte kjapt på http://www.autodb.no og fant golfer fra mellom 30-40 000 og oppover.. Si litt om hva slags bil du vil ha, så er det lettere å hjelpe deg, mulig noen her skal selge bil og.. Hvor mange dører, hva slags motor/farge?? Er lettere å finne billige fine 5-dørs golfer fant jeg ut når jeg lette etter golf.. Ser etter orginal eller ferdig stylet?

Hadde noen linker til kjøpetips for golf 3, skal se om jeg finner dem igjen..

nja vil ha en mørkeblå en eller svart.tre dørs tror jeg jeg vil ha.1,8 l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja vil ha en mørkeblå en eller svart.tre dørs tror jeg jeg vil ha.1,8 l

Nå har jeg vært snill her ;)

Sort GT 3-dørs

Sort 3dørs med servicehefte

Violet, billig, lav km

Pen violet uten pris

Det var mange flere, plukket bare ut et par.. GT er egentlig et genialt kompromiss, de har alt fra GTI, bortsett fra "stor" motor og kjempedyr forsikring.. Dvs skivebremser bak, sportsinteriør, skjermbreddere og sånt :D Det er det jeg har.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort GT 3-dørs

Violet, billig, lav km

Pen violet uten pris

Det var mange flere, plukket bare ut et par.. GT er egentlig et genialt kompromiss, de har alt fra GTI, bortsett fra "stor" motor og kjempedyr forsikring.. Dvs skivebremser bak, sportsinteriør, skjermbreddere og sånt :D Det er det jeg har.

naaah du er vel snill du:) takker så mye:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke linkene jeg lette etter med kjøpetips, men skrev ned en del da jeg lette etter bil selv.. Her er ting du bør se etter:

Karroseri

-Glatte karroserisider (vanskelig å fikse etter krasj)

-Jevne glipper mellom dører og bakluke

-fukt i lykter (spes ille i baklykter, tåkelykter)

Rust

-Sidevinduer bak på 3-dørs

-Bakluke (underside og ved vinduslist)

-Hjulbuer, spes på biler med hjulbuebreddere (GT(I), GTD)

-dører

-kanaler

-miljølakk (spesielt Hvit, blå og rød) ikke metallic

Lakk

-Maskeringsteip rundt klistremerke i bakstolpen (Du finner det i bagasjerommet under/nedenfor bakluken

på førersiden) vil si omlakkering og mulig dårlig lakk.

Lekkasje

-Takluke (sjekk ved høyttrykksvask)

Svake deler

-tannstaget

-dørhåndtak

-lav ladespenning

-girkasse (sync 2-gir, giring 1-revers?, kontroller at den ikke

skraper på andregiret når oljen er kald)

Elektrisk

-Sentrallås

-vindushevere

Miljølakken kom vel til og med 94 tror jeg, og er elendig, ruster lett. Så finn en som er metallic helst.. Hold oss oppdatert om hvordan det går :) Og til de andre på forumet, legg gjerne til ting eller korriger om dere finner noe mer, så skal jeg oppdatere lista..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en 2.0l gti til 60 000 regner jeg med.. hehe

Min er en 93 mod 2,0l GTI 8v, som jeg betalte 65 000 for, km da jeg kjøpte var 133 000 km.

Bare å søke å leite, så finner du alltids noe du vil ha!

Men FORALL DEL! velger du ford, eller calibra, husker ikke helt hva du snakka om så ska je rive av meg alt håret i fortvilelse!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort GT 3-dørs

Violet, billig, lav km

Pen violet uten pris

Lenge siden jeg har sett på priser og slik, men må si de holder seg godt i pris...

Kunne sikkert solgt bilen min i dag for det samme som jeg ga for over et år siden da:D

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en 2.0l gti til 60 000 regner jeg med.. hehe

Min er en 93 mod 2,0l GTI 8v, som jeg betalte 65 000 for, km da jeg kjøpte var 133 000 km.

Bare å søke å leite, så finner du alltids noe du vil ha!

Men FORALL DEL! velger du ford, eller calibra, husker ikke helt hva du snakka om så ska je rive av meg alt håret i fortvilelse!

hehe det var golf eller calibra..hehe du skal få beholde håret ditt hehe..skal ikke ha calibra eller ford skal ha golf jeg nå:) er ikke mye hjemme om dagen er ute og titter på golfer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke linkene jeg lette etter med kjøpetips, men skrev ned en del da jeg lette etter bil selv.. Her er ting du bør se etter:

Karroseri

-Glatte karroserisider (vanskelig å fikse etter krasj)

-Jevne glipper mellom dører og bakluke

-fukt i lykter (spes ille i baklykter, tåkelykter)

Rust

-Sidevinduer bak på 3-dørs

-Bakluke (underside og ved vinduslist)

-Hjulbuer, spes på biler med hjulbuebreddere (GT(I), GTD)

-dører

-kanaler

-miljølakk (spesielt Hvit, blå og rød) ikke metallic

Lakk

-Maskeringsteip rundt klistremerke i bakstolpen (Du finner det i bagasjerommet under/nedenfor bakluken

på førersiden) vil si omlakkering og mulig dårlig lakk.

Lekkasje

-Takluke (sjekk ved høyttrykksvask)

Svake deler

-tannstaget

-dørhåndtak

-lav ladespenning

-girkasse (sync 2-gir, giring 1-revers?, kontroller at den ikke

skraper på andregiret når oljen er kald)

Elektrisk

-Sentrallås

-vindushevere

Miljølakken kom vel til og med 94 tror jeg, og er elendig, ruster lett. Så finn en som er metallic helst.. Hold oss oppdatert om hvordan det går :) Og til de andre på forumet, legg gjerne til ting eller korriger om dere finner noe mer, så skal jeg oppdatere lista..

det skal jeg veit du:) takk for all tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider