Gå til innhold

motor bytte

Ranger emnet


kjekkkkas

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Jeg driver også å bytter motor fra 318i til 325i. Jeg lurer veldig på dette med ledningsnettet. Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre? Må jeg bytte hele ledningsnettet til 325 ledningsnett? Hva må jeg bytte for å få det godkjent?

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

 

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tatt opp en del ganger akkurat det her...

Om det er noen forskjell på ledningsnettet fra 318i til 320,323 osv aner jeg ikke men skulle nesten tro det siden det er snakk om 2 sylindere forskjell.

I tillegg er det greit om det passer overens, altså det er forskjell på ledningsnettet på nye og gamle E30'er (opp til 9/87 er forskjellig fra 10/87 og fram).

 

Velger man allikevel å bygge med to forskjellige modeller er det en diy på http://www.bmwe30.dk

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår