Znip Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Ingen som vet om noen sider som har neo slags tuning til Mazda 626 86' ? Har funnet K&N filter though, men det gir igrunn ikke så mye futt:P Det finnes jo ikke mye, både styling og tuning, til denne bilen,så hvis noen viste av noe, hadde det vært topp thumpsup Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hei. Det er ikke mye til GC. Men sjekk bilen til ragua her på forumet. Han monterte turbo. Det er vel den greieste måten for mer effekt. Og så passer du bare på å samle inn motorer fra hoggeren, så du har noen i reserve om det smeller. Med litt sveis og mekk, så kan man lage ganske mye morro for lite penger. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 ja, har sett bilen hans. blir nok litt futt da ja :] eventuelt lage grenrør osv, funker det og:) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Tja, finnes da noe Erebuni-styling til denne bilen. Mange av disse bilene hadde også "TWR"-styling. Kan hende du finner noe på huggeren som er brukbart. Du kan gå inn på http://www.mazdafun.com og på "body parts". Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Før kunne du få TWR styling og foha styling. Noen GT`er hadde også grenrør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Si ifra om du trenger grenrør så kan jeg sende deg tegninger over dette. Er mye makk for å få det til så om du sitter med turbo planer så vær forberedt på endel arbeid.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Glemte av noe viktig... Før du setter igang med noe så skaff deg minst 1 delemotor! Jeg har måtte prøvd å feilet ENDEL da det nesten er ingen andre som har bygd noe sånt før. Blokka er grei nok. Den er veldig solid og bra. Men topper er laget av aluminium så den har veldig lett for å slå seg ved høy varme. Sjekk kjølinga di! Pompa mi var ødelagt, noe jeg ikke fant ut før lenge etterpå. Vist du vil ha mer info. kan jeg skrive en stil til deg om hva jeg har måttet gjort. :) Bare si ifra... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Du kan godt sende dette til meg. Har lurt på å sette inn en turbo i bilen min. Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nesten alle biler har alu topper... Er ett fåtall som ikke har det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Du kan godt sende dette til meg. Har lurt på å sette inn en turbo i bilen min. Skal se hva jeg får tid til. Er rimelig hektisk om dagen. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Har nå gitt opp mitt mazda prosjekt og selger da alle deler som jeg har fikset til motoren. Dette gjelder altså alle grenrør og andre ting som må custom lages. Bare si ifra om du trenger noe. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Nesten alle biler har alu topper... Er ett fåtall som ikke har det! Ikke min!!!! (RX7) mohaahaaahaa!!!! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg