Bamsemoms Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Sykt prosjekt... håper du får den sammen og at bilen ikke blir helt vrang å kjøre Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlameR2k Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ehm, den turboen var MANN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 på tide med bilder av bilen snart?... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Oj oj oj, lykke til videre med prosjektet =P Du nevnte at du skulle selge unna interiør og listverk ? Send meg en PM med bilder, er muligens intr. i alt ! btw: du har ikke en orginal turbo til overs ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 på tide med bilder av bilen snart?... Sier aldri nei til bilde Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Her kommer noen bilder fra hvordan karroseriet er, mye rust i gulv osv, men det er ikke så farlig for det skal bygges om uansett. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Deam. synd jeg bare har 15" skjerm. Hadde jeg hatt 32" kunne jeg sett hele bildene.. resize. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Bildene er ikke for små... her er det noen timers arbeid igjen Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Deam. synd jeg bare har 15" skjerm. Hadde jeg hatt 32" kunne jeg sett hele bildene.. resize. Da er du heldig. Kanskje ikke stor forskjell på 15 og 14" men er iallefall 14" jeg sitter på. Kunne godt vært mindre bilder.. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Fikk gjort litt i dag også kuttet bla vekk luftinntakskassen til varmeapperatregistret da den er i veien for grenrør og turbo. Her ser du hvor trangt det er Litt bedre plass nå En uno uten motor og interiør kan lett løftes :) Du kan få hele interiøret for 800kr? Turbo har jeg også, fin stand og har i følge km teller kun godt 89.000km. Ingen slark Pris: Bud Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Fikk gjort litt i dag også kuttet bla vekk luftinntakskassen til varmeapperatregistret da den er i veien for grenrør og turbo. Du kan få hele interiøret for 800kr? Turbo har jeg også, fin stand og har i følge km teller kun godt 89.000km. Ingen slark Pris: Bud Dette blir sykt Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hmm, du har ikke så du kan sende meg noen bilder av interiøret ? Hvis det er i bra stand tar jeg det.. Og angående turbo, har den blitt kjørt på fullt trøkk noen gang tror du ? Skal gi deg bud på alt når jeg har fått noen bilder av det interiøret.. Du kan sende det på PM eller til andersth86@msn.com Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Interiøret er såpass billig at det vel egentlig ikke er vits med noe bilder? For stolene er litt slitt, men ikke alt for ille. Resten er strøkent. Du får med alt, dvs stoler teppe taktrekk baksete deksler, ja egentlig alt bortsett fra dash. Turboen har aldri blitt kjørt på fulttrøkk. Satt orginalslanger uten blødeventil på og jeg tviler på at hun damen som har hatt bilen siden ny har hatt behov for mer trøkk :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Selger også alt av dyser motorstyring m.m da dette skal byttes sombrero Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Selger også alt av dyser motorstyring m.m da dette skal byttes sombrero Hvor mange hester er målet på hjulene? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg