Gå til innhold

Tåkelykter GT-R

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

Noen som vet om den finnes andre tåkelys (moonlights) som passer i stedet for de orginale runde som er på 323 GT-R'en? Lyktene på min bil er ikke akkurat de beste, glasset er veldig "matt" på de.

 

Lurte på om kanskje lyktene fra en Impreza passer over? Noen som vet noen om dette eller har lest noe om det et sted?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis delenummerlappen sitter bak på lampene fortastt så ser du at bosch lamper med delenummeret til bosch. Disse lampene er styggdyre hos Mazda, men du får akkurat samme lampa, med samme delenummeret hos f.eks MECA. Der koster de rundt 300 kr lampa. Styggbillig!! Kjøpte meg nye to ganger der når de fort blir ødelagt ved litt kutt og greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis delenummerlappen sitter bak på lampene fortastt så ser du at bosch lamper med delenummeret til bosch. Disse lampene er styggdyre hos Mazda, men du får akkurat samme lampa, med samme delenummeret hos f.eks MECA. Der koster de rundt 300 kr lampa. Styggbillig!! Kjøpte meg nye to ganger der når de fort blir ødelagt ved litt kutt og greier :)

 

Ok! Kjekt å høre! Vet du om du kan få de med klarglass slik som på Impreza også? Du har vel ikke Bosch delenummeret liggende tilfeldigvis?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glasset er vel klart på de hella comet 500? Mener det. Hadde jeg værdt deg, så hadde jeg tatt mål på diameteren på original lampa, sett litt på hvordan festet til lampa var, også tatt en tur på autodeler. (det ligger rett over veien for bystasjonen). Tror MECA og ligger der rett attmed. Gjorde hvertfall det før da det het Autolager.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glasset er vel klart på de hella comet 500? Mener det. Hadde jeg værdt deg, så hadde jeg tatt mål på diameteren på original lampa, sett litt på hvordan festet til lampa var, også tatt en tur på autodeler. (det ligger rett over veien for bystasjonen). Tror MECA og ligger der rett attmed. Gjorde hvertfall det før da det het Autolager.

 

Ja, det stemmer de ligger der begge to. Tror jeg plukker ut en lykten en dag, og tar turen innom. Så får vi se....

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Fikk du tak i klare lamper? Eller noe som passer..

 

Har ikke fått gjort noe med det enda. Blitt en del jobbing og litt andre ting å styre med. Men må få sett på de i løpet av neste måned tenkte eg.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke fått sett på dette enda, men sitter å ser litt på nettet nå.

 

Og det ser jo ut som denne passer ganske bra da?

1354.jpg

http://www.shopngo.co.nz/xurl/function/viewprd/prd_id/1992/hella-comet-500-driving-light.html

 

Noen andre som har fått sett på mulighetene for å finne noe lykter som ligner Impreza sine klarglass lykter.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil var det en jeg kjenner som fixa litt på noen golf lykter å fikk de til å passe inn der, bli vertfall jævli bra, kan sjekke ut mere om det.

 

Ja, sjekk ut mer. Og finn ut hva som eventuellt må gjøres for å bygge om!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg bestilt meg lykter med klare glass til gtr'en Det er samme type lykter som sitter der fra bosch men glassene er klare. Desverre er det ikke å få tak i tåkelykter med klare glass hverken fra bosch eller hella så de jeg har bestilt er til fultlys. Jeg har tenkt å koble om på min sånn at dem virker bare når jeg setter på fultlys. Egentlig er det like greit siden det ikke er lov å bruke tåkelys i norge. Fultlyset er jo heller ikke av det beste på 323 bg heller.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår