awt Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hvordan hadde interssen for et street meet på Haugalandet vært? (For de som ikke vet hvor Haugalandet er, er det en region i nord-Rogaland/sør-Hordaland.) Jeg vil ikke planlegge eller komme med ideer til tid og plasser nå, men bare lufte ideen, og sjekke om det er noen interesserte. (Noen mener sikkert denne tråden burde vært i happenings-forumet, men siden det enda ikke er noen happening så gjorde jeg ikke det.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hvis du lure på om treffå her, gå på www.gatebiltreff.com d e herfra! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 d e gode greier vettu! eg e me! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg er med vettu.. Det kryr jo av rånere her. Dette er en sikker vinner. Drømmen er jo streetmeet (eller var det rånebil-løp? :p) på Amanda :D Trenger bare en "arrangør", så er det good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg