Gå til innhold

Greenfilter og A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Jeg tror du kan få kjøpt ferdige adaptere hos butikker som selger filter også. Nå vet jeg ikke med Greenfilter, men da jeg kjøpte mitt KingDragon filter, fikk jeg også kjøpt adapter til et par hundrelapper, dette passet perfekt på luftmengdemåleren på min A4. Jeg kjøpte mitt hos AST performance i Bergen hvis det kan hjelpe deg.. http://www.astp.no, tlf dit er: 55527290

Mvh,

Stig Blomseth :)

1996 Audi A4

x - 1997 Opel Vectra

x - 1993 Honda Prelude

x - 1985 Opel Rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuten på filtere går i mm eller tommer, så det er ikke noe problem å kjøpe en adapter på et vilket som helst sted som selger det. adapterene oppgis som regel i tommer.. skal funke med et greenfilter og en universal-adapter trur jeg?

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[klage]

Kjøpte en adapter i dag hos Felg Import, den passa på 3 av 4 skruer, men ikke f*** om det var mulig å få filteret på denne adapteren. Selvom begge har samme diameter. Arg..hvorfor må ting være så universiellt hele tia? Blir bare tull med passform!

[/klage]

Så da må jeg en tur innom Felg Import igjen og få ordna dette da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du plass til filteret hvis du setter på en adapter da?

Var såvidt plass til mitt filter...

Har masse plass jeg. Tok ut orginalfilteret og da er det et stort tomrom til venstre for motoren. Så det er ikke det som er problemet. Er bare det at filteret, adapteren og luftmassemåleren ikke passer sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider