Gå til innhold

Audi A4 bilde

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 31337

Hmm... hva er egentlig grunnen til at så vanvittig mange stylede biler (særlig A4 virker det som) har øyelokk? Det er da ikke noe pent?! Ser jo helt totalt pålimt og uoriginalt ut. Ødelegger linjene gjør det og. Mange gale folk der ute :)

Er jo som med alt annet HVER SIN Smak med dette.

Jeg for min del syns A4 med Øyelokk er kult! derfor har jeg det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eibach

Hvor er dette bildet tatt?

Og den røde S3'en, har den Audi ringer på panseret?

Røde S3?

Eneste "røde" Audien jeg ser på noen av bildene er TS-Racings Rosa Helilkopter, og ja. Den har audi ringer på panseret. Ganske fett egentlig.

214.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Røde S3?

Eneste "røde" Audien jeg ser på noen av bildene er TS-Racings Rosa Helilkopter, og ja. Den har audi ringer på panseret. Ganske fett egentlig.

Det er helt sikkert lov å ta en kikk litt lenger opp ;)

Hemicuda skrev: audien helt opperst går i Kirkenær... har sett den selv da jeg var på kirkenær....er en ganske fet rød A3\S3 der også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Det er helt sikkert lov å ta en kikk litt lenger opp ;)

Hemicuda skrev: audien helt opperst går i Kirkenær... har sett den selv da jeg var på kirkenær....er en ganske fet rød A3\S3 der også....

mente ikke den på bildet da..... er stor forskjell på størrelsen på A3\S3 og TS-Racing sin stasjonsvogn

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider