FX2000 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 ingen som har noen morsome jalla mekk løsninger a?? altid morro å høre om. selv har jeg en pinne dyttet mellom vifta og den greia vifta sitter på så den skal gå rundt som den skal:p hehe men d er fett å høre om morsome løsninger mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg har ducktapa over Bensinmåleren fordi den bestandig lyser, kjedelig å se det tomme bensinlyset lyse konstant! Gidder ikke å bytte den, gjør det samme med olje lampa når den begynner å lyse snart notin Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 to fyrstikker stappet inn rundt brytern til tåkelyset da den ikke stopper når man trykker den inn..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Tec-7 er en fin ting. Har sprekk i expansjonstanken min og med en halv tube blei det tett.. He he. Får gå til jeg får kjøpt ny eller henta meg en på høgger'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Bobla mi har den råeste colacatch tanken på markedet! Økonomiutave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Bobla mi har den råeste colacatch tanken på markedet! Økonomiutave. Det er jo ikke økonomiutgaven, den har jo slangeklemme.Og tydeligvis en rustfri sådan.Det er nok GS modellen du har.Økonomiutgaven har enten en streng eller et strips til filterfeste ;) Selv har jeg brukt en rull med duct-tape til å slepe en bil med! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det er jo ikke økonomiutgaven, den har jo slangeklemme.Og tydeligvis en rustfri sådan.Det er nok GS modellen du har.Økonomiutgaven har enten en streng eller et strips til filterfeste ;) Selv har jeg brukt en rull med duct-tape til å slepe en bil med! thumpsup *og så ti tegn da* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hehehe :D Ja stemmer, pluss at det er vanilla-edition. Skjelden vare gitt. Bra det er noen som har øynene oppe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Åpna speedometeret, tok ut printplata, reiv av alarm-piperen som piper ved dårlig oljetrykk og skrudde sammen igjen. Den piper nemlig pluss at oljelampa lyser, å oljetrykket mitt er dritbra! Overhala motor for 3000 km siden og har tilogmed ny oljepumpe! NB: peip og blunka før overhaling og... Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Bobla mi har den råeste colacatch tanken på markedet! Økonomiutave. UFF!! Det der er det værste jeg kan se! Folk som bruker brusflasker som ekspansasjonstank. angry Er skikkeli jalla løsning! Er nesten bedre å bare la slangen henge under bilen da slik at det renner ned på asfalten. Få vekk den stygge flaska! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe, det var bare et forsøk han hadde, for å se hvor mye olje som egentlig samler seg i en ekspansjonstank over hvor lang tid... :) vi har satt inn noen MYE penere tanker i mazdaene :) dvs. han har, jeg venter fortsatt på min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 UFF!! Det der er det værste jeg kan se! Folk som bruker brusflasker som ekspansasjonstank. angry Er skikkeli jalla løsning! Er nesten bedre å bare la slangen henge under bilen da slik at det renner ned på asfalten. Få vekk den stygge flaska! Den vil nok byttes ut etterhvert skal du se, men holder seg vel bra innen topicen eller hva? ;) Dersom du er så imot slike midlertidlige løsninger så tror jeg ikke dette er tråden for deg. :D EDIT: Nesten så jeg fikk lyst å gå ut i mazzaen og bytte ut alt av ekspansjon og småtanker til colaflasker, ta bilde og signere "til ragua" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehehe.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 OT: Har dere satt in resirkulær catch eller med drenering. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 drenering :) oljen skal jo byttes uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg