Olsen_nissan Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Go tråd dette her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 På den mondeoen jeg hadde var festene til cd spilleren ødelagt så jeg slengte en snus boks under spilleren og trykte den inn, funket fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 kjør oljedampen ned i kanalene, så har du litt rustbeskyttelse. Skikkelig god idè, da det garantert kommer til å ruste pga syreinnholdet i oljedampen :-) Har jo fiksa noen eksosanlegg med ølbokser og slangeklemmer. Har jo en kompis jeg aldri ville satt til å koble anlegg. Tvinne sammen ledningene, og stappe inn spilleren, teip trengs ikke, men lure på hvorfor spilleren kutter gjør han... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 har spjelka ei bladfjær som var knekt 10 cm fra øyet på enden med jekkestopp engang.. Det funker fett om fjæra har hjelpeblader, men tror ikke jeg ville kjøre så ille langt med det... ellers så har strips og ståltråd vært redningen mange ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 brukte ducktape for å feste eksos anlegget mitt og kjørte med det i 3 uker men svidd luktet det Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 brukte ducktape for å feste eksos anlegget mitt og kjørte med det i 3 uker men svidd luktet det Dette gjorde en kompis av meg også! Eksosfestene mellom manifoil og bakre potte hadde rustet bort i hans Saab 900. Løsningen var 1 rull duct tape surret inn i kupèen gjennom døråpningene:P Så ikke ut, men funka som bare det til han fikk sveist opp nye fester;) Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg