Gå til innhold

Jalla mekk!!

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjør oljedampen ned i kanalene, så har du litt rustbeskyttelse.

Skikkelig god idè, da det garantert kommer til å ruste pga syreinnholdet i oljedampen :-)

Har jo fiksa noen eksosanlegg med ølbokser og slangeklemmer.

Har jo en kompis jeg aldri ville satt til å koble anlegg.

Tvinne sammen ledningene, og stappe inn spilleren, teip trengs ikke, men lure på hvorfor spilleren kutter gjør han...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte ducktape for å feste eksos anlegget mitt og kjørte med det i 3 uker men svidd luktet det

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte ducktape for å feste eksos anlegget mitt og kjørte med det i 3 uker men svidd luktet det

Dette gjorde en kompis av meg også! Eksosfestene mellom manifoil og bakre potte hadde rustet bort i hans Saab 900. Løsningen var 1 rull duct tape surret inn i kupèen gjennom døråpningene:P Så ikke ut, men funka som bare det til han fikk sveist opp nye fester;)

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider