Gå til innhold

Jalla mekk!!

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

kjør oljedampen ned i kanalene, så har du litt rustbeskyttelse.

 

Kjempesmart.. det tror jeg jeg skal gjøre på jalla-mekk bilen jeg og en kamerat skal spleise på til vinteren,.... skal enten ha audi 80CC eller golf. (Skal parodiere en kamerat) Skal pappstyles og kappe fjører og eksos +++ :P hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På dama sin gamle mazda 626 hadde ene dempertårnet bak rusta helt opp, slik at toppen på demperen rev med seg resten av dempertårnet og løsna... demperen butta da oppi hattehylla. Jekka opp bilen og bygde opp med treklosser sånn at høyda på demperen ble sånn ca. passelig, og kjørte et par måneder med det etterpå... merkelig nok ble klossene sittende på plass uten å skli unna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ca 50 strips på minb forrige bil, skiltet, bakfangeren , fremfangeren , skjørtene osv, alt var stripset, og hadde alltid en FET pose med strips liggende i bilen:D alt kjøpt hos clas ohlson:D

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta nylig ALT interiør i bilen til grått... da kom jeg i skade for å ødelegge dekselet og O/D off knappen på automat-spaken.... Da bestemte jeg meg for en åtterball-girkule(ekte biljardkule).Men til poenget:

Siden bilen ikke ville gire lenger opp enn tredje, måtte jeg finne på noe lurt! Siden jeg er elektriker, fant jeg løsningen i firmabilen. Det ble en Elko 16/6 trappevender...funker så fint atte! (bare midlertidig løsning da...)

elko16-6web.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det ble ganske kult! Spaken ble 5cm kortere, og jeg trykker ned hele kula istedet for den knappen som var oppå den gamle spaken... hellothere

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo genialt da. Har manuelt gir jeg, men tenkte på om man tar en mindre 8'er kule fra sånn mini-biljard, og gjør det samme med den.. det må jo rett og slett være smooth å gire med ved litt rally-kjøring!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Jalla løsning i Kosovo.

 

Sto i kø for å få vaska P93 hos vår faste vasker...

 

Da kom det en golf som skulle få etterfylt litt vann på radiatoren.

Han fjerna det hjemmemekka radiatorlokket, en plastpose og gummistrikk...

Så tok vaskeren å fylte opp radiatoren med høytrykkspylern sin. Den lokale golfeieren satte på plass plastposen og gummistrikket og kjørte fornøyd vidre..

Mazda MX5 Supercharged

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bra løsninger. 2 månder siden skulle jeg flytte en bil, og det lakk mye vann fra motorvarmer elementet. Tilfeldigvis lå det en gammel ispinne og slang, så da var det bare å knekke den i to, og kile begge inn mellom feste braketten og motorvarmer elementet slik at den ble presset hardere inn og det er fortsatt tett den dag i dag. :)

 

Når jeg kjørte den gamle omegaen til morra mi, så falt plutselig eksosanlegget ned og mer trenger jeg ikke å si, for alle veit hvordan det fikses:p

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

forrige eier av min bil har tydelighvis naglet sammen frontfangeren etter ett lite uhell :D Cd spilleren i denne bilen har ikke det uttaket til forsterker, rød og hvit, husker ikke hva de heter:p ihvertfall, remote eller noe fungerer heller ikke, så klippet av en bryter fra en lampe og bruker den til og skru av forsterker og subwooferen:p, jo og strømmen er tatt fra høytalerne i hattehylla, ikke cdspillern! kjenner en som hadde rusthull i taket, like stort som en 5'er, så ha satte ett N klistremerke over slik at han ikke skulle få sola i trynet :D

So i parallel double park that motherfucker sideways!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte en ølkork til og holde fjernlyset på på en gammal golf jeg hadde:D festa eksosen men en jekkestropp inn i bagasjerommet på sierran:D en trekloss som motorfeste på en golf ta det knakk:D

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår