Gå til innhold

Kjøp av 1994 325 cab

Ranger emnet

Cosw

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva du mener med nye motoren?

Men 325 har M50B25 motor, med Vanos fra 93 og fram til produksjonslutt.

Etter det kom 328 som arvtager for 325, som du sikkert vet, med den nye motoren, M52, som også befinner seg i andre 6 sylindra motorer fra 95/96 og oppover.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på kjøre computreren står det 2 ting når jeg starter bilen som jeg lurer på hva betyr?

det ene er : betribesanleitung og det andre er : kuhlwasser, jeg fylte opp litt i sta men det ble ikke borte. Så når den har vist det noen ganger så blir det borte og når jeg trykker på check så står det at det er ok. :confused:

2007 E klasse Obsidiansort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!! Men hvor ofte skifter man automat olje på denne bilen?

Skal hente den i kveld thumpsup

Mye må man gi for sånne lykter med "angel eyes" ? dem er jo helt råe!!

man bytter hele lykta da eller?

BMW sier at det ikke skal skiftes i det hele å det store, siden det er en livstidsolje, men ZF som har laget disse girkassene sier hver 60000km..

Angeleyes kan du enten bytte hele lykta eller så kan du kjøpe slike ringer du monterer på selv.. Sistnevnte er billigst og blei utruli bra på Rage's bil f.eks.. Om du ikke har lyst på klarglasslykter er nok dette det beste..

på kjøre computreren står det 2 ting når jeg starter bilen som jeg lurer på hva betyr?

det ene er : betribesanleitung og det andre er : kuhlwasser, jeg fylte opp litt i sta men det ble ikke borte. Så når den har vist det noen ganger så blir det borte og når jeg trykker på check så står det at det er ok. :confused:

Jeg har også det problemet, og jeg har enda ikke funnet ut av det.. Jeg har skiftet den føleren som ligger i ekspansjonstanken, men det blei ingen forandring på det.. Så jeg lurer enda på hva det kan være.. Betriebsansleitung betyr Kjørehandbok.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betribesanleitung henviser til manualen til bilen, mens kuhlwasser har med kjølevannet og gjøre... på min lyser oxo disse 2... men ikke noe galt med kjølevannet mitt...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betribesanleitung henviser til manualen til bilen, mens kuhlwasser har med kjølevannet og gjøre... på min lyser oxo disse 2... men ikke noe galt med kjølevannet mitt...

Hva er det som er galt da? Jeg er keen på å finne ut dette.. Jeg har skiftet den føleren som ligger i tanken.. Og ingenting skjedde.. Ledningene fram dit ser også bra ut..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D

Nå har jeg bestilt meg M fanger og skjørt, gt leppe og sånn til bakfangeren, angel eyes, klare blink og klare grøftelys og grill og m3 speil og 19" felger 10" bak og 8,5" foran.

Dette blir helt rått!! Skulle lagt ut bilder av før og etter men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det :(

2007 E klasse Obsidiansort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D

Nå har jeg bestilt meg M fanger og skjørt, gt leppe og sånn til bakfangeren, angel eyes, klare blink og klare grøftelys og grill og m3 speil og 19" felger 10" bak og 8,5" foran.

Dette blir helt rått!! Skulle lagt ut bilder av før og etter men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det :(

hehe, 10x19 bak? dream on ;) tror du må valse "litt" da =) kjører selv med 8x18" og det går akkurat liksom... men spørs på innpresset oxo vel og merke...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det skulle gå, det er orginale bmw felger, hvis det blir subbing så skulle jeg få 18 isteden ;)

E36 har aldri blitt levert med verken 18 eller 19-tommere eller 10 toms bredde, så de må nok høre til en ganske så annen BMW. Støste felgene man fikk til E36'en var 17-tommere i 8,5 tommers bredde. 10 tommere passer uansett ikke hva de sier. 9,5 tommer kan gå dersom inpresset er minimum 42. Med mye valsing og litt lakk passer det meste ;)

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 fra og med 94 har vanos, det er vel igrunn variabel kam tror jeg... noe alla samme som honda har... vtec...men vil ikke si dette for sikkert...

BMW sin VANOS er helt forskjellig fra Honda sin VTEC. VTEC er i prinsippet to kammer i én, mens VANOS bare sørger for å dreie den ene eller begge kammene noen grader fremover eller tilbake i forhold til veiva. Det som er felles for begge er at man utvider motorens dreiemomentregister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10x19 ET13 trenger nok MYE vals :)

Tror nok vi er over på slike ombygginger da (Rieger infinity 2 tar opp til 10,5):

http://www.seidl-tuning.de/e36e46/4.jpg

http://users.telenet.be/BMW_Pics/11.jpg

Eller denne! Esquiss Rafael er rått på cabbe!

ps1.jpg

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider