SiLvEr_19 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Var på tide med en egen MX-6 tråd her jah.... Ja så sett igang å skriv :rolleyes: hehe Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Tror jeg aldrig har sett en MX-6 "live". En jeg kjenner har en Probe og jeg selv en 626 V6. De er jo i familie. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nei det er det mange som ikke har! Mange som ikke har hørt om den engang! Har også en kompis som har en probe 2.5v6! Men MX-6`en er penere jah :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Silver 20: liten rettelse.. Jeg skriver en post i din tråd. Tråden ligger på en forum del. Det finnes mange forum deler på et helt forum.. Flotte biler.. Enda flottere med turbo ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Flotte biler.. Enda flottere med turbo ;) Flotte biler, men noe toit ;P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Silver 20: liten rettelse.. Jeg skriver en post i din tråd. Tråden ligger på en forum del. Det finnes mange forum deler på et helt forum.. Flotte biler.. Enda flottere med turbo ;) De var også å få med det. men det var 88-91 modellen. Helt lik vår 626 Coupe, bare med en 2,2L 12v turbomotor med samme ytelse som DOHC motoren vi i Europa fikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nei det er det mange som ikke har! Mange som ikke har hørt om den engang! Har også en kompis som har en probe 2.5v6! Men MX-6`en er penere jah :) Ble den tatt inn av Kolberg da, eller ble MX-6 tatt inn privat? Han som jeg kjenner som har en Probe V6 har en blå. 1996 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 det var på tide ja:D Som bauer sier så er det knall med mx6 med turbo;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei! Lenge siden eg har vært inne ser eg. Har ikkje fått med meg at me har fått oss eg en plass. jihii! Kjent problem på 6'n at brekke henger seg, men noen som har løsning på problemet? -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei! Lenge siden eg har vært inne ser eg. Har ikkje fått med meg at me har fått oss eg en plass. jihii! Kjent problem på 6'n at brekke henger seg, men noen som har løsning på problemet? -R- Meget kjent feil, ja. Forsøkte å smøre opp flere ganger med fett, med olsje, med telon spray, det meste, men hjalp det, nei. Løsningen er å skifte kaliper. Sjekk http://www.mekonomen.no, tast inne reg. nummer og sjekk pris. jeg kjøpte min der. Min vestre bak hang. Har også byttet venstre foran pga at den stemplet hang.Kjøpt samme sted. Et eller annet sted på Forumet ligger også pris men det finner du raskere med å rett på mekonomens sider. Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Mistenker at dette er samme problem som på Mx3. Man må ikke bytte caliperen, men det er definitivt enklest :) man kan også demontere caliperen og overhale den selv, det funker som regel greit. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Samme probleme på 626. Bare å ta ut stemple å få det skikkelig blankt og fint det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg