VeeDub Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Brock B2 med polert kant 9x16 ET30, 4*100 Ingen kast eller skjevheter. Sitter noen Falken 215/40 dekk på som kanskje holder en 3-4 mil... ;) Befinner seg i Kongsvinger, vil helst at de skal hentes. 5000,- / hbo Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg er meget interessert i de felgene der!!:) Interessert i noen felger i innbytte + mellomlegg fra meg??:) Har noen 8x16 TSW Evo R felger jeg gjerne kan bytte bort mot de felgene!:) send meg PM om du er interessert... mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Interessert i noen felger i innbytte + mellomlegg fra meg??:) Nei, sorry.. er noen andre felger som er bestilt. $ only :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 *lyst på* ... men må jo modifisere hele hjulsystemet da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe:P alt for de felga der liksom:D kan kjøpe de jeg om du venter til jeg får skattepengene mine i Juni:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe:P alt for de felga der liksom:D kan kjøpe de jeg om du venter til jeg får skattepengene mine i Juni:D hehe 9x16 blir litt stort synes jeg =) hadde det vært 8 elns så Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe:P alt for de felga der liksom:D kan kjøpe de jeg om du venter til jeg får skattepengene mine i Juni:D hehe Hehe, var du så heldig at du fikk igjen du a. Bondevik & Co fant ut at dem ville ha 4500kr til av meg dem... jævla :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 9x16 blir litt stort synes jeg =) hadde det vært 8 elns så Kjøp hjula.. Kjøp G60 breddere.. Kutt i skjermene under bredderne, smør på grunning og lakker over.. Kjøp deg et stivt senkesett, helst justerbart.. Finnes mye billi og bra fra utlandet.. Send PM om du trenger hjelp.. :) 9x16, mye senk på Golf 2.. Hjelper på.. Ikke noe å vente på! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hadde jeg fått igjen skattepenga mine nå skulle jeg kjøpt dem med en gang. men si ifra hvis dem ikke er solgt når det blir utbetalt så tar jeg dem da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Kjøp hjula.. Kjøp G60 breddere.. Kutt i skjermene under bredderne, smør på grunning og lakker over.. Kjøp deg et stivt senkesett, helst justerbart.. Finnes mye billi og bra fra utlandet.. Send PM om du trenger hjelp.. :) 9x16, mye senk på Golf 2.. Hjelper på.. Ikke noe å vente på! hehe, har alt kjøpt meg G60 breddere! værre med gewinde, da jeg er usikker på om det blir gewinde eller vanlig senk har jo et budsjett på 88 000 da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe, har alt kjøpt meg G60 breddere! værre med gewinde, da jeg er usikker på om det blir gewinde eller vanlig senk har jo et budsjett på 88 000 da hvem har gitt deg 88.000 da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvordan er det med frakt av felgene da? Langt herfra til kongsvinger ;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvordan er det med frakt av felgene da? Langt herfra til kongsvinger ;) Vil helst at de skal hentes... har ikke peiling på hvor mye det koster å sende felger. Ser ikke for meg at de bare kan leveres på Kiwi Posten heller liksom.. ush, neei... redd for at de skal være uforsiktig å ødelegge kantene eller noe lignende... ikke noe dekk som beskytter felg kanten heller Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Spørs hvor i landet. Skal du sende fra Oslo til Finnmark så kommer dette på en rundt 500-1000kr. Spørs hvordan fraktselskap også da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 kan få 1500kr mnd :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg