Gå til innhold

Flaks i dag, ålreit politi.

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Kjørte på jobb i dag, lå ca i 70 km i 60 sona. Så en fyr med refleksvest og en annen med laser. Et sted de ofte har kontroll. Bremset til 60, på med belte. Tenkte, faen pga soting og stripe.

Ble vinka inn.

Hei, vi har promillekontroll(og laser). Kan du blåse her, blåste grønt. Kan jeg se på førerkortet ditt.

Hmmm... Tøff bil, så litt foran bilen og på frontruta. Må nok ta av den, men er så kaldt nå så kan vente litt... Hmm og den på innsiden er den en del av ruta, sjekka. Må nok ta av den oxo. Får mye bedre sikt! Ja, sa jeg, har vært sånn siden jeg kjøpte bilen. Han spurte heldigvis ikke når det var(i august. ;) )

Så på sotinga på siderutene sa ikke noe..... (Fått beskjed på solfilmspesialisten at jeg aldri fikk godkjent eller lov til å ha det sånn)

Ha en fin dag!

*LOL*

Gjett om jeg har. :D

Faktisk en snill purk og var UP så ikke sikkert jeg ser han igjen, aner ikke hva han mente var for kaldt med stripa men tar den tidligst av i mai for å bytte. Varmt nok da tror jeg... :rolleyes:

post-944-13804850938654_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

ja,det finnes da noen politi som er ganske ålreite,men de er alt for sjeldne. Og han hadde rett da,det er en sinnsykt rå bil du har!!

Sant det, de fleste lokale her er drittsekker....

Ikke rart de sa noe da hvis du ser på rutene mine....

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk snille politi, ja. Jeg kan bekrefte dette.

Ble stoppet forrige fredag igjennom festningstunellen i Oslo. Her er det som kjent 70grense. Onkel maste om at jeg hadde holdt "over 100km/t"

Men siden det var Valentines day, så slapp jeg unna bot. Fikk streng beskjed om å ta det med ro, og kjøpe en gave til 4000kr til dama mi istedet.

*fnis*

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Det finnes faktisk snille politi, ja. Jeg kan bekrefte dette.

Ble stoppet forrige fredag igjennom festningstunellen i Oslo. Her er det som kjent 70grense. Onkel maste om at jeg hadde holdt "over 100km/t"

Men siden det var Valentines day, så slapp jeg unna bot. Fikk streng beskjed om å ta det med ro, og kjøpe en gave til 4000kr til dama mi istedet.

*fnis*

Og jeg har enda ikke sett noe til den gaven :D :D ...... *fnise*

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Ja faktisk, noen purker er snille :)

Bilen din var syyykt rå, men ser du no bra med den svære stripa i vinduet? sitter kansje lavt? åssen moter har du?

Takk, takk. :)

Mye bedre enn man skulle tro, sitter veldig lavt ja og det svarte nederst er sotefilm så ser greit ut igjennom der. Dessuten er ruta bua ganske mye så når man har kjørt den litt er det ikke noe problem...

1,6 l 100 hk.... :rolleyes:

eneste som det ikke er gjort noe med....

Må ha flaks innimellom, vet om mange som har fått mer kjeft enn meg ja. Venta bare på at han skulle si noe, gikk på andre siden av bilen og så gjennom der men ettersom jeg hadde den andre ruta ned og når det var så lyst ute ser det ikke så mørkt ut. Verre midt på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Den stripen på frontruten skjønner jeg ikke at purken lot gå igjennom.

Bøyer du deg ned for å se ut eller? Er du 160 høy ? :D

Fik beskjed om å ta den av, men slapp nå ettersom det var så kaldt sa han.... :D Mai tror jeg det blir.... :rolleyes:

Se hva jeg har skrevet før.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

borabora: Hvor mange prosent har du(forrige eieren) sotet vinduene ? Er veldig hypp på dette selv, men jeg vil ha like mye "over hele". Hva er mest tillatte ?

Aner ikke.. Mye, er vel nest mest iflg noen andre som har sota bilen sin der.... 75% eller noe kanskje... Veldig usikker.

Er ikke tillatt i det hele tatt iallfall, blir for mørkt...

Er like mye over hele her, synes det er det eneste som er noe vits.... Blir lite pent ellers.

Ring Solfilmspesialisten så husker han nok bilen og kan svare helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider