Ascona Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Det hører med med litt flaks innimellom.. Sent i høst ble jo jeg stanset med Audin.. Snitt på 150 fra Tusenfryd til avkjøringa mot Drøbak.. I tillegg hadde han video av kjøringa mi helt fra bomringen og nedover, inkludert alle forbikjøringer og sånt.. Men som han sa, jeg kjørte jo pent da. Og hu som satt på fikk relativt klar beskjed om å passe på så jeg ikke kjørte for fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Grunnen til at dere slapp unna, er sansynligvis at purken ikke gidder alt papirarbeidet:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Den "teip" stripa der var jo utrolig diger da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Vannvittig feit bil!!! Flere bilder av den?? *sikle* Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Fy feite. Syns bilen din er rå jeg ;) Kunne gjort noe med motorn, men ellers :thumbsup: Flere bilder av den?? *sikle* :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 OleC: Nei, er nok ikke det......:) Men spørs jo hvor idioter de er.... Har faktisk mer enn bra nok sikt der, selv om biltilsynet mener noe annet. Men er vel fler her som mener at de ikke alltid har like mye rett.... Takk igjen. :) Kan legge ut noen bilder men de kommer i Golf 4 forumet. Og motoren blir altfor dyrt å gjøre noe med.... Hørt flere steder etter motor og koster mer enn det smaker..... :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Kjøp NOS!!:D Det er ikke så dyrt... 10 høvdinger... Da får du en ekstra liten "snært" i motoren når du trykker på knappen!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg