BMW*Chris Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Noen som vet om noe i sandefjord traktene eller rundt om? Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Prøv Larvik Bilpleie og Bilglass AS som ligger på øya.. Kjører du e-18 tar du av på Bommestad og følger Elveveien til du kommer til en rundkjørin hvo Rema 1000,JET og Meny ligger.Da kjører du bare rett frem så har du det på venstre side etter 150m... Telefon 33 18 36 30. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 jeg har en kamerat som er sinnsykt dreven på soting. faren hans driver og bygger ambulangser i horten, så han har det liksom litt i blodet tror jeg.. er mulig han kan sote for deg, kan høre hvis du er int... :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 thumpsup Absolutt ! pris ? :) Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg