holand Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Endelig har jeg fått meg en 325 :) denne bilen har jeg hatt lyst på lenge. Tidligere eier er en bekjent av broren min på 27år, jeg valgte dette eksemplaret da broren min anbefale den siden han visste hvor godt tidligere eier passet på bilen sin. Det er en 325 1986 e30 som er helt orginal, ikke trimmet, byttet fangere osv. bortsett fra at bilen skal være lakkert en gang etter 2000 og det er satt inn m3 seter forand. Bilen har gått 230000km nå snart, men er frisk og fin :) Planer: -Fjerne det av rust som er på bilen, dvs i hjulbuene osv. -Sette i anlegg som jeg har liggende -Få meg noen fete felger, tenkte på OZ Superleggera Gold i 16" -Sota lykter rundt om -mtech2 front(må fikse noen fester) -m3 vinge Bilder osv skal jeg prøve å få opp i morra ! Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har du noen oppskrift på hvordan du skal få på den fronten? Bilder av bilen? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Da har jeg vært å tatt noen bilder, har ikke vasket bilen eller noen ting. På førerdøra ser det ut som om det er noen voldsomme bulker, men det er bare noe klister som jeg ikke hadde fjernet før jeg tok bildene. Står bilen i egen person, med vinterdekk med pigger :titties: Lagt merke til at frontlyktene dogger, noen som har vært borti dette før ? Noen småting jeg fikk med, en ekstra front som jeg tviler på at noengang vil bli brukt, noen nye frontlykter, gammel tannstag som ble byttet like før jeg mottok bilen, et par hobbysota baklykter og noen nyrer i chrome. Sommerfelgene som skal på i kveld, etter jeg har hentet bremseklossene og montert dem. Får oppdatere med noen flere bilder når jeg har fått vasket den litt osv :) Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Her om dagen var det en genial person som pastet en dansk e30 side som er helt sjefolainen !! :titties: http://www.bmwe30.dk Der er det guider til litt av hvert, bla. til hvordan man monterer fangere beregnet på de nyere utgave til de gamle. Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Slengte med noen bilder av de nedråna setene mine også sombrero Er litt i tvil hvor disse er fra, men stemmer det at det er fra m3 ? Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Najs bil! Tror nok en kamerat som faktisk har identisk bil med deg er interessert i m-tech 1 leppa... Har du delfin grå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Takker :) håper å få den finfin. Fargen er jeg ikke helt sikker på du, har ikke hørt med forigje eier ennå. Den er omlakkert, men ser ut som en orginal farge ettersom han hadde byttet bakluka og den hadde han funnet på huggern i akkurat samme lakk. Mulig jeg kan selge leppa når jeg har fått meg mtech2. Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg