Gå til innhold

G60 går ikke som den skal :(

Ranger emnet


runar

Anbefalte innlegg

Hei... Nå har jeg testan i 3 gir i 6000 rpm. Så leste jeg av, å da var den på 815 :S Har jeg lekk da? Forslag til hvor det er typisk at det lekker?

 

 

hvis du kunne lese av 815 så vil jeg gjerne kjøpe laderen din :) . mfa "bryteren" skal stå i posisjon 2. trykk på knappen til klokka kommer opp. det er der du kan lese av ladetrykket. bør vel ligge på rundt 200 hvis pressa er nogenlunde frisk

Kjør hardt , kjør stil

 

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kunne lese av 815 så vil jeg gjerne kjøpe laderen din :) . mfa "bryteren" skal stå i posisjon 2. trykk på knappen til klokka kommer opp. det er der du kan lese av ladetrykket. bør vel ligge på rundt 200 hvis pressa er nogenlunde frisk

 

Det er to forskjellige skalaer. Over 1000 på denne skalen har du ladetrykk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår