Gå til innhold

Noen som har bilder av drift bilene sine da??

Ranger emnet


willy_

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Min "driftebil/bruksbil" Denne bilen kjører jeg med til butikken og så prøver jeg å drifte med den når jeg kan...

Hadde den hatt lsd, så hadde det vært et skikkelig prosjekt...

 

Fronten er tøff, litt spesielt med den fronten i Norge?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på dette bildet synes jeg det ser mer ut som en jordebil enn en driftebil? :D :D :D :D :D

 

Kjeften på deg :D

505sladd.jpg

 

 

Min "driftebil/bruksbil" Denne bilen kjører jeg med til butikken og så prøver jeg å drifte med den når jeg kan...

Hadde den hatt lsd, så hadde det vært et skikkelig prosjekt...

 

Hey hey! Må si fronten din er nydelig :D Har jo sett endel inspirerende kjøring av deg på video så du er mer enn godt på vei :D Sveis nå bare diffen din baki der og kjør mer så blir dette meget meget bra :D

 

Ja Sileigthy ser seriøst digg ut :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på dette bildet synes jeg det ser mer ut som en jordebil enn en driftebil? :D :D :D :D :D

 

 

det man kaller samerally??

 

hehe

 

og jeg som neeeeesten fikk lov til å kjøpe pugen av deg..... doh

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey! Må si fronten din er nydelig :D Har jo sett endel inspirerende kjøring av deg på video så du er mer enn godt på vei :D Sveis nå bare diffen din baki der og kjør mer så blir dette meget meget bra :D

 

Ja Sileigthy ser seriøst digg ut :D

 

 

Svinball & 300zx show

 

 

Hey! Takketakk! Alltid kjekt å få bra tilbakemeldinger... :) Jepp, det var gøy å få kjørt fra seg litt på bane, og jeg følte at jeg fikk det greit til, selv for å være første gang på bane/tørr asfalt/kontrollerte former...

Sveist diff kommer kansje hvis jeg finner en kjapp måte å bytte bakaksling/klokke på... gidder ikke kjøre rundt med esabsperre...:)

 

Fronten er tøff, litt spesielt med den fronten i Norge?

 

Har ikke hørt om noen andre her til lands... ;)

(Kjøpte fronten før jeg kjøpte bilen...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår