LilleGud Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Majestet Fordi jeg synes det er slitsomt å sitte og tyde koder for å få noe forståelig ut av en setning. Fordi jeg synes det er unødvendig. jeg føler med deg ! når noen kommer med tung dialekt og ny norsk så må jeg liksom opp med babblafisken ! :rolleyes: også har vi da de som skriver jeg siterer: Rox00rz ??? < --:hvaskjera Snakk Norsk ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by NoLimit Skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å henge seg opp i dette her.... :rolleyes: :rolleyes: ..... fordi i motsetning til fjortiser, så består ikke min daglige lektyre av slike skriftkoder, og heller ikke de fleste andre som sitter med et visst snev av kunnskap og erfaring med biler - og det er de vi ønsker her inne. Vi har 2 offisielle målformer i Norge. Klarer man ikke å føre et skriftlig innlegg i en av de to, er man ikke egnet for bruk av dette forumet. Da er Mpetre-chat eller no slikt bedre egnet. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 for de som ikke har fått det med seg, så er vel sms språket mest utviklet for å få trykt mest mulig informasjon inn i ei tekstmelding på 160 tegn.. men det har egentlig ingenting å gjøre på ett bilforum, eller internett i det hele tatt.. spør dere meg da! :D stå på majestet Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Må faktisk si meg enig med Majestet her.... sms språk er en uting her hvor man har uendelig med tegn til rådighet. I tillegg er det utrolig irriterende at noen bare må komme med morsomheter i ett seriøst innlegg.... lavmål var nok det riktige ordet... :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Majestet Nå har jeg ikke akkurat gitt uttrykk for at det er "virkelig ille", men derimot skrevet at det er noe som irriterer meg. Jeg synes ærlig talt at å skrive norsk er en selvfølge :) Ja det er jeg jo helt enig i... Og syns selv at folk kan skrive bokmål og droppe alt annet. Dialekt og SMS språk som skrivemåte på forum er UT! Men orker ikke henge meg opp i det.. men vi mener det samme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Loppa ..... fordi i motsetning til fjortiser, så består ikke min daglige lektyre av slike skriftkoder, og heller ikke de fleste andre som sitter med et visst snev av kunnskap og erfaring med biler - og det er de vi ønsker her inne. Vi har 2 offisielle målformer i Norge. Klarer man ikke å føre et skriftlig innlegg i en av de to, er man ikke egnet for bruk av dette forumet. Da er Mpetre-chat eller no slikt bedre egnet. ;) Bra skrevet, Loppa :) Sånn, da var jeg ferdig med dagens skjennepreken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Enig med Majestet! Tar ikke mye lenger tid å skrive ordentelig i stede for slikt kode språk skit... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Helt enig Majestet. Å skrive SMS-språk på et tastatur er helt på jordet... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Jeg har vel egentlig ikke sett noen tillfeller av dette SMS-språket her på forumet bortsett fra at noen (jeg?) skriver "d" isteden for "det". Beklager at jeg tullet i starten av denne tråden, det var tydligvis ikke lurt.. :rolleyes: :rolleyes: :mad: Tenk så ille.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Air 63 Jeg har vel egentlig ikke sett noen tillfeller av dette SMS-språket her på forumet bortsett fra at noen (jeg?) skriver "d" isteden for "det". Beklager at jeg tullet i starten av denne tråden, det var tydligvis ikke lurt.. :rolleyes: :rolleyes: :mad: Tenk så ille.. Til ditt første avsnitt: Da må du enten være blind, eller så leser du lite av innleggene som blir skrevet her. :) Til ditt andre avsnitt, som jeg tolker som ironisk skrevet: Tror du det er rasende festlig at man gjør akkurat det jeg i originalinnlegget ba deg ikke gjøre? Du minner meg om en liten unge i trassalderen. JEG har i hvert fall vokst fra den type humor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Gidder ikke krangle med deg om dette, blir for dumt. :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Air 63 Gidder ikke krangle med deg om dette, blir for dumt. :usa: Jeg synes derimot det blir for dumt å komme med barnslige tilbakemeldinger slik du gjorde. Sånn, ferdig med den saken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Ikke no vits å ta det personlig for noen, alle er forskjellige med forskjellige meniger. Jeg bruker sms språket i veldig liten grad og kan lett skjønne at det blir frustrerende for noen å lese ord som f.eks. ''1337'' (eleet)...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg