HiiP Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Majestet Ide-søppel? Hva sverger du til da? :) Skøssi... Neida... Ble en liten bummert i den linja engentelig... Problemet er IBM deskstar disker ;) Ide er ikke så på jordet som det en gang var... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 er amiga et bra merke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Qee er amiga et bra merke :D Jupp... Hadde en AMIGA 4000 helt til for noen uker siden. Hadde alt den... Spilte divx, mpeg, mp3 og gjorde alt en kan med en pc i dag + + + Nettverks kort, scsi osv... Masse ram og prosessor... hihi Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Husker de hjemmesnekkra øretelefonene dine fra tg02 lordsnick. hehe. Fet kjøling på pc'en du, men hvor mange db er det på den?:rolleyes: Min er da: Chieftec big m/420W PSU Asus A7N8X (digg med dual-lan når man kjører XP) AMD Athlon 1.33Ghz 200GB WDC Asus GForce 4 MX420 Creative 5.1 m/5.1 surround høyttalere 12xDVD rom 512MB DDR DIMM 19'' Hansol nice ribbe og vifte på cpu...husker ikke spesifik. Masse annet stæsj... ER NOEN KEEN PÅ Å KJØPE SÅ PM MEG FOR MERE INFO:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Min pc: Asus p4b hovedkort Asus GeForce 4 mx 440 (overklokka, drit) 768mb ram Colorcase Neon ligh black kabinett P4 celeron 1.8ghz@2.0ghz 80gb Western digital 30gb western digital værdens minste skjerm plextor 24x brenner å restn av drittn man trenger.... Klikka her om dagen å kjøpte musmatte til 250 flis å MX500 mus bare for å bli bedre i cs :) Ligger på posten: Zalman CNPS 6500B-CU Vifte Etches Intel overclocked Rheobus Black 2x Filter kit 80mm Little-hddHO-FAN Windowside til NeonLight 2x Akasa Nebula 80mm blå vifter Sunbeam Controller 2x Cold Cathode Blue Heatpipe kjøler ZM50-HP til skjermkort Har bestillt p4 2.4ghz cpu & radeon9500pro 8x jeje hobby nørd på høyt nivå :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Qee er amiga et bra merke :D Amiga er vel ikke noe merke.. Det er et markedsføringsnavn, og en serie produkter, men ikke noe merke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by HiiP Skøssi... Neida... Ble en liten bummert i den linja engentelig... Problemet er IBM deskstar disker ;) Ide er ikke så på jordet som det en gang var... Nei, nå har dem jo kommet med noen jallametoder for å få grei ytelse på IDE og.. Men jeg har enda ikke sett noe IDE system som er like heftig som SCSI systemet mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Ascona Nei, nå har dem jo kommet med noen jallametoder for å få grei ytelse på IDE og.. Men jeg har enda ikke sett noe IDE system som er like heftig som SCSI systemet mitt.. Hastighetsmessig er ikke RAID så langt unna, i hvertfall ikke med de nye 10000rpm diskene som kommer. Kapasitetsmessig er SCSI langt dårligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Majestet Hastighetsmessig er ikke RAID så langt unna, i hvertfall ikke med de nye 10000rpm diskene som kommer. Kapasitetsmessig er SCSI langt dårligere? Edit: Litt dårlig formulering, mente IDE i RAID :) Edit 2: Der trykka vi qoute i stedet for edit, gitt :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 finnes jo X15 disker også da .. men man kan jo få god disk access på IDE disker dersom man kjører RAID-0 .. men ryker en disk så sliter man jo litt .. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Chieftec Maxi Tower m/ Pentium 4 1,8ghz 512kb northwood (skal oppgraderes) 1024mb Ddr ram Geforce 3 Ti200 deluxe sjermkort 200gb harddisk 40x plextor brenner Firewire kort Soundblaster 1024 pro 2 cd rommer 2 diskettstasjoner nettverkskort 100/1000mbit Ide kontroller raid scsi kort ++++ og 2stk wharfedale "pc" høytalere med 3x8" i vær med forsterker på 2x120w rms. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Endelig en thread hvor jeg kan skryte litt. Dell dimension 4550 Pentium 4 2,8 GHz 1024 Mb ddr ram 2*120 GB 7200rpm 2Mb cache Audigy 2 lydkort Ati radeon 9700 pro skjermkort NEC nd 1100A DVD+RW CD-RW brenner Altec lansing ADA995 5.1 høyttalersett 18" flatskjerm ++++ Kjøpte den som hjemme pc gjennom jobben, har regna litt på det og funnet ut den koster meg ca 13000 med skattefordelen! Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Toshiba Sattelite: Celleron 700mhz 192mb SDRAM 60gb HDD 24x CD-rom 14.1" skjerm. 10/100 -nettverkskort. Compaq Evo: p4 1.8ghz 512 ddr 60gb HDD ATI r7500 32mb dvd/cd-rw 17" skjerm Ukjent skrap: P 133mhz 128mb SDRAM 6.7gb HDD ISA lydkort 17" skjerm (linux box) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Majestet Hastighetsmessig er ikke RAID så langt unna, i hvertfall ikke med de nye 10000rpm diskene som kommer. Kapasitetsmessig er SCSI langt dårligere? Tenk deg at du har en bil. I denne bilen sitter det en grusomt svak motor, som gjør at den gjør 50km/h max. Men det er mulighet for å sette inn en til, da gjør den 100. Så har du den samme bilen, men med en motor som gir den dobbelt så bra toppfart. Her kan du også sette inn en motor til.. Hva skjer? Det er fortsatt en dobbelt så rask løsning. Jada, teit eksempel, men jeg tror jeg får frem poenget mitt.. At det ikke lages spesiellt store SCSI disker er sant, rundt 150GB er vel max? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 SCSI eller Raid? Gjør fint liten forskjell om du ikke allerede har et system som kjører GTR2002 i 1600x32 spør du meg... Disken er bare en del av helheten, så om du ikke lever av å flytte data frem og tilbake er det lite å hente. Det er skjermkortet som gjør jobben når du spiller og det er stort sett den eneste gangen en vanlig pc blir kjørt mot full kapasitet, så et overklokket Gee4 ti4200 er nok den mest kosteffektive oppgraderingen man kan gjøre på en gjennomsnittlig standardmaskin. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg