AC^ Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har no problemer med tankmåler på en 740 Turbo... Når jeg fyller full tank så vil ikke målern gå helt opp... Noen som har liknende problemer? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har no problemer med tankmåler på en 740 Turbo... Når jeg fyller full tank så vil ikke målern gå helt opp... Noen som har liknende problemer? tror ikke det er EN 740 som ikke har problemer med akkurat den tankmåleren... min går bajas hele tiden.. full tank, tom tank, 3/4 tank... veksler ca hver 500m...hehe Bare å bruke triptelleren aktivt heretter ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 tror ikke det er EN 740 som ikke har problemer med akkurat den tankmåleren... min går bajas hele tiden.. full tank, tom tank, 3/4 tank... veksler ca hver 500m...hehe Bare å bruke triptelleren aktivt heretter ;) samme problemet med faderen sin også..du kan rulle bortover gata, måleren viser full tank..kjører du over en fartsdump, forsvinner plutselig maaange liter bensin og måleren står på nesten tom! og sånn dabber den opp og ned stort sett hele tiden..har ikke fått noen til å se på det ennå..men tenke å kansje sjekke kontaktene både i tanken og bak på klokken..noen som kjenner til om det er noen "bokser" ledningen går innom fra tanken til dash'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg