Gå til innhold

Min granada

ZeroCool

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann...!! Skal du sette på nye fangere og? Du kunne prøve få tak i slike som ikke bygger like mye utover som de krommede gjør. Vet av en kobberfarget 2dr. med slike. Ser litt bedre ut,,

Men ikke ille den der.

Hvilken motor er det??

Med hilsen / Best Regards

Anders T.

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...!! Skal du sette på nye fangere og? Du kunne prøve få tak i slike som ikke bygger like mye utover som de krommede gjør. Vet av en kobberfarget 2dr. med slike. Ser litt bedre ut,,

Men ikke ille den der.

Hvilken motor er det??

hey.skal ha dem fangerene som er på den.synes dem er finest jeg.

det er en 89mod 2,9i motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig interessert i å få vite litt mer ang sveisinga av badlook`n. Skal gjøre dette selv, men er litt usikker på hvordan jeg går fram, har sveiset en del før så det er greit, men tenker mer på hvordan jeg skal få det til å bli pent. Ser at du sveiset på helt ut til skjermene også, jeg tenkte jeg bare skulle ta panseret.. (i tilfelle jeg vil bytte tilbake)

Hvordan gjorde du det med kanten ned mot lyktene, er den "falset" og brettet dobbelt i enden?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...tok ei 3mm stålplate å la den inn til panseret å pungtet den fast på midten.så brukte jeg skjerebrenner for å varme opp å få bøyd den inn til panseret siden det er litt skeift i endene på granada.ellers så tok jeg å laget meg en mal på hvor langt ned badlooken skulle gå..så pungtet jeg hele greia til det blei sammens sveist alt sammen..tok litt tida men det vet du vel siden du har sveiset litt fra før:p sombrero ...var litt makking rundt blinkers da men det gikk greit...bilen skal lakkes opp igjen soon...da blir den svart blank med lilla effekt..skal ha den klar til ruskogen i juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på selve kanten mot lys, hvis den er kappet med vinkelsliper/skjærbrenner så blir det jo ikke noe "reint kutt" har du falset dette og brettet plata dobbelt i kanten? eller har du bare rundet av kanten med vinkelsliper?

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay var bare det jeg lurte på egentlig, jeg kommer til å bare sveise inn 2 trekanter på mitt panser (sierra) for midt panser går ned i midten fra før av..

Hold oss oppdaterte da. Ser ut itl å kunne bli riktig så tøff den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider