Granada Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hehe...jepp stemmer det ja.. Ah.. Riktig.. Da vet du vel hvem jeg er også.. Kaller meg det samma på IRC som her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ah.. Riktig.. Da vet du vel hvem jeg er også.. Kaller meg det samma på IRC som her.. hehe oki... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Begynner å bli bra detta nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 takker for det...skal nok bli enda BEDRE skal du se.. :) får lakket den opp igjen å skiftet motor no så er jeg klar for rudskogen i juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jepp.. Må bare legge til at du har veldig kule felger.. Og hvite felger er tøft også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 joda er kult med hvite felger..men blir nok chrom ja..10*17" bak å 9*17" fremme.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Blir mye subbing i fartsdumpene her ja ;) Men blir da bra.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hehe...er bare grusen som er MONGO...den er ikke så lav når man er på asfalt..2\3 cm høyere..men det subber av og til ja på fartsdempere.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 enda et.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har du planer om skilter igjen på bilen? Isåfall, har du hørt med biltilsynet om hva de mener om "scoopet" ditt? Generelt så liker de vel dårlig skarpe kanter i lengderetningen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har vert å fått EU OK på bilen ja...ikke på biltilsynet da men...scoopet skal fjernes..uanz.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Du har vel ikke tegning på den lyktespoileren?? fått godkjent med 2.9i enda?? granadamannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg