Gå til innhold

Til Mondeo interesserte

Zetec

Anbefalte innlegg

Ser jo flere og flere får seg mondeo, så da kan dere jo ta en titt på noe av det jeg gjorde med min for en stund siden. Den er ikke ferdig enda, og har stått i garasjen i 1 års tid nå i påvente av å ferdiggjøre prosjektet eller selge den til noen som har lyst til å fortsette.

http://mondeo.bilteknikk.net/

og

http://bilteknikk.net/picofday.php?cat=1

Noen som trenger noe hjelp med denne typen bil så har jeg vel borti det meste på MK 1 :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boksen over innsuget, hva er den til og kan man ta den vekk om man skal ha på filterkit?

Resonansbokser er det nok av på orginalfilteret, alt kan tas bort av det orginale.

Eneste du må ha er ett inntakt filter til kamakslene (toppdekselet) og at

luftmengdemåleren fortsatt sitter en plass på røret ditt til det nye filteret.

Noen har eget filter til toppdekselet, mens noen gjør slik jeg har gjort.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :)

Vi får se hva jeg gjør når tiden kommer.

Akkurat nå har jeg alle plastdeler fra dashbordet og midtkonsollen på kjøkkenet mitt, har nettopp pusset de ned og skal snart grunne de.

Jeg har aldri pusset ned eller grunnet noe som helst før, så dette kan bli spennende.

Pussingen foregikk med våtpapir type 1000, og jeg pusset til det ble litt mattere mens det lå "skittent" vann overalt. Er det sånn ca rett måte?

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider