LilleGud Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Her er det nye prosjektet mitt: kjøpte bilen lørdag 16/04. kjørte den hjem og startet og jobbe med den 19/04. Denne skal ribbes helt og lages drift bil ut av. Motoren osv som er bygget opp i vinter havner i denne bilen ! Vi har allerede startet: Ut med motoren: Bildet er arrangert, ikke prøv dette hjemme Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Blir kult å følge :) Kanskje jeg stikker innom en dag, og ser på voldtekt av nissan! PS: Sexy sailorboy genser Erlend, hihi :titties: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlameR2k Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 sweet, må bare legge til at den dagen du hentet bilen (16.04) fyllte jeg 18 :D *hark fyllesyk* Dette kan og vil bli bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Blir kult å følge :)Kanskje jeg stikker innom en dag, og ser på voldtekt av nissan! PS: Sexy sailorboy genser Erlend, hihi :titties: hehe.. gjør det du ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Kjekk demonstrasjon av kraft * arm formelen. Hva slags specs på motoren som skal inn.. eller er det top secret? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 fett prosjekt! men fetere "sailabåy" genser ;) hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Tror du finner noe info ved å lese her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62751 Greddy Innsugs Plenum CP forged Stempel Eagle H-Profile Råder Whiteline Camber bolt kit, front Whiteline Adjustable swaybars, front Whiteline Adjustable swaybars, rear Whiteline Camber offset bushes, rear Whiteline Caster offset bushes, front Whiteline Align & lock ARP topplokks bolter Tsunami Downpipe. Tomei Kammer Reytec Datasprut NISSAN genuine N15 Pulsar throttle body 70mm Nismo 740cc Dyser Sikkert ikke alt som er riktig, men jeg dro ut en liten del.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Du henviser til en annen bil... han har vist 2. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Du henviser til en annen bil... han har vist 2. -Krissa hentet specs fra den andre threaden. det er den motoren som havner i den sorte s14a'n ! :) den hvite blir gatebilen ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Detta blir morro Erlend :) Men dette spjeldet fra Pulsar... Passer det bolt on med TPS og alt? Skjønner det passer på innsuget da du også har adapterplate. Men det som er interessant for meg er TPS sensoren :rolleyes: Gir du en tilbakemelding på det her når du har fått montert saken? :) Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Detta blir morro Erlend :) Men dette spjeldet fra Pulsar... Passer det bolt on med TPS og alt? Skjønner det passer på innsuget da du også har adapterplate. Men det som er interessant for meg er TPS sensoren :rolleyes: Gir du en tilbakemelding på det her når du har fått montert saken? :) jepps. det skal jeg gjøre. bare Tomei Får fingern ut av asle og sender meg sakene ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hmmm! du har dine metoder altså! stålrør og snøskuffe! men du har tydelivis kommet langt me det så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Du henviser til en annen bil... han har vist 2. -Krissa Motoren osv som er bygget opp i vinter havner i denne bilen ! Gjorde ikke det gitt! Dette blir tøft lillegud! Hvor mye har du betalt for A'en? Skal du ha skilter på den selv om det er driftebil? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kult stabstag du har kjøpt deg sombrero :roll: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg