LilleGud Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bump. Oppgradert Photobucket accounten min, så nå skal bildene være synlige igjen :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Nye "top fester" til radiatoren. MEGET enkel version :p Kapp til riktig størelse alu. Borr et hull. ta ut den gummi tingen som sitter i orginal brakettene. sett denne i hullet du nettop laget. Tre braketten ned på feste. Plasser over bolten du skal skru i ifronten. Gi det en et rapp med hammern så det blir merke. Borr hull i riktig størelse. plasser og skru fast med en mutter. der etter fikser du litt på passformen med en hammer. :) bra ? Etter endt jobb. så er det viktig med litt kos på verkstedet. Fyr opp engangs grillen utenfor. Vent til den stopper og ryke og er grille klar. bær den inn og grill inne på verksteds gulvet :) 8) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ser jo riktig bra ut dette her! litt "jallamekk" på festebraketten, men det må man vel regne med :D Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ser jo riktig bra ut dette her! litt "jallamekk" på festebraketten, men det må man vel regne med :D Det viktigste er ikke hvordan man gjør ting, men hvordan det funker ;) Synes det ble bra jeg Veslejesus, keep it up :D Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ser jo riktig bra ut dette her! litt "jallamekk" på festebraketten, men det må man vel regne med :D hehe. Hvordan skal man gjøre det på en enkel og grei måte da ? jeg kan og kommer sikkert til å pynte på de ved å slipe ned litt kanter ect, men for meg så er det viktigst å få ting isammen og få det til å virke. Pynting kan jeg ta en vinter da bilen er i orden og jeg bare har kosmetikk og tenke på. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 hmm... nice. mener at jeg har sett deg et sted før assa:cheers: Long time no see. prosjektet ser i allefall bra ut da Erlend. Kos kos Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Denne har jeg da sett før. Dette ser bra ut må jeg si. :) Einar kan det å sveise:respect Er ikke det plasseringa der Jan Tore sto før? Og åssen går det med de andre i garasjen? Er mye kult inni det hølet der:thumb Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Duh. på VENSTRE siden av bilen går det en FEIT multikabel med 2 hurtigkoblinger bak til bagasjen og inn i en hjerne. Vet du hva den er til? er det styring til ABS ellerno? jeg klarte å starte bilen uten den. sa hadde det vært flott å kappe vekk ledningene! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Duh. på VENSTRE siden av bilen går det en FEIT multikabel med 2 hurtigkoblinger bak til bagasjen og inn i en hjerne. Vet du hva den er til? er det styring til ABS ellerno? jeg klarte å starte bilen uten den. sa hadde det vært flott å kappe vekk ledningene! Jeg har fjærnet alt utenom 5 kabler bakover. Det er "bare" ABS ect samt lys som går der. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Vel det er mest fordi jeg har drevet med mye crap som ikke er ferdig enda. eller så er det noe som er så kjipt at det ikek er værtdt å ta bilde av. Men, fått på plass et IC rør med Dump da. Så nå kan vel jeg melde meg inn i "korte ic rør klubben" Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hvor kjøpte du lexan rutene dine? pris? og er det POLYCARBONAT plast eler vanlig plexiglass? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 for å være erlig så vet jeg ikke .p Kjøpte det igjennom en kompis. og fikk det for 650,- Vet egentlig ikke hva det heter eller hvor det kommer fra. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ALLE rutene mine blir i lexan. men frontruta MÅ være i polycabonat lexan som det heter for å bli godkjent til banebruk Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hva er navnet på turboen ? :) Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hva er navnet på turboen ? :) Turbonetics E46 Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg