sugekopp Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ja langt har du kommet på dette vraket nåa!??! bilder mann. BILDER Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Da er bilen på plass på bukker i det nye verkstedet. 250m2 med 5meter takhøyde fordelt på 5stk. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Da har man en liten oppdatering. Grunnet sykdom, kneskader osv har jeg mistet 2mnd av vintern som jeg hadde store planer om å bruke fornuftig :( Men jeg har da fått gjort noe lurt den siste uka eller så :) Først tar man det orginale instrument clusteret, og tar ut orginal målerne. Så tar man en kniv eller lignenden og skjærer vekk "bakplata" Så tar man en Carbonplate og tilpasser så den får plass der hvor den orginale bakplata med målerne satt. Deretter lager man hull og plasserer Nye målere, så setter man sammen heleskjiten igjen, med glasset og det hele. personlig så er jeg MEGET! fornøyd med resultatet. Bildet er fra en prøve montering. Jeg har også fjærnet bensin rørene og lagt opp tilførsel røret, montert greddy bunpanne. Og bygget om til s15 front. Glassfiber pansret er godt brukt og har relativt... erhmm... CRAPPY! passform. :roll: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg