Flexxi Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ser på gatebil.no at det er kommet en pressemelding som sier at Gatebil AS har inngått en avtale med Se og Hør forlaget om å gi ut et blad: Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jepp, snart kommer disse reportasjene: Hr.Høiby og Cowboy-Laila i reportasjen: Vi råner med El-bil på Strømmen. Homsepatruljen i reportasjen: Vi breisladder med brukt gummi. Se mitt flotte hanskerom. Tom Sandberg og Olav Thune etterforsker: Hvem slapp ut clutchen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jepp, snart kommer disse reportasjene:Hr.Høiby og Cowboy-Laila i reportasjen: Vi råner med El-bil på Strømmen. Homsepatruljen i reportasjen: Vi breisladder med brukt gummi. Se mitt flotte hanskerom. Tom Sandberg og Olav Thune etterforsker: Hvem slapp ut clutchen! Hei. Åååå som jeg gleder meg til å lese. Håper de har like "lite" feil som Autofeil-bladet, kombinert med "tannlege-venterom-journalistikken" til Se og Hør. Mange muligheter her : Hjemme hos besøk(div garasjer), Delta helt knukket etter bruddet, etc... Det mangler ikke på sladder i bilmiljøet, hvertfall ! Tror ikke jeg kommer til å abbonere, for å si det sånn.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvis dere er seriøse angående dette så har dere misforstått. At Se og Hør og dette Gatebil-bladet har samme forlag har jo ikke så mye å si på innholdet, så vidt jeg kan se er også mange flere blader herifra. Fra før har Se og Hør Forlaget flere sterke blader i målgruppen menn, blant andre Norsk Golf, JEGER, hund & våpen og Autofil. I annonsemarkedet er denne mannepakken pluss Båtmagasinet fra søsterselskapet AFJ blitt en slager. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg var ikke seriøs :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hva skal vi med dette da? vi har jo bilsport\spoilernytt....dette varer ikke lenge..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg mener det er plass til et slikt blad. - Bilsport har en del bra men det er da faktisk svensk og med størst fokus på svenske prosjekter, treff og ikke minst Volvo og Saab. - Drive finnes ikke lenger - Autofil er et blad for de uten bilinteresse.. - Right On er bra men kommer ut alt for skjelden og har litt for mye v8 prat. Et blad jeg liker veldig godt er svenske Street & Strip. Hvis det kommer et nytt blad som ligner på dette kommer jeg til å kjøpe. Det skjer jo veldig mye i Norge nå mht. bilarrangemang og vi har nok av syke prosjekter å skrive om. Nå har jo Bilsport klart å få med noen av de norske værstingene ( KRB, TS, VS mm.) men det er nok å ta av. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Blir spennende å se hva de får til, har ikke helt trua på det. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg mener det er plass til et slikt blad.- Bilsport har en del bra men det er da faktisk svensk og med størst fokus på svenske prosjekter, treff og ikke minst Volvo og Saab. - Drive finnes ikke lenger - Autofil er et blad for de uten bilinteresse.. - Right On er bra men kommer ut alt for skjelden og har litt for mye v8 prat. Et blad jeg liker veldig godt er svenske Street & Strip. Hvis det kommer et nytt blad som ligner på dette kommer jeg til å kjøpe. Det skjer jo veldig mye i Norge nå mht. bilarrangemang og vi har nok av syke prosjekter å skrive om. Nå har jo Bilsport klart å få med noen av de norske værstingene ( KRB, TS, VS mm.) men det er nok å ta av. bare en liten off-topic: når ble TS en versting. må le.... mannnnnnnge er råere enn han..... men innsatsen... der skårer han høyt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Leste en repotasjo om ts i motorbørsen tror jeg det var, og da siktet han høyt ang målet med motoren. 750 hk i en 4 sylindra 2 liter synes jeg er helt greit:) Hvorfor passer ikke han under kategorien værsting da? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Kan bli veldig bra.. Får håpe de ansetter skikkelige journalister så det ikke blir et autofeil blad til. Norsk bilblad siktet mot ungdom (antar jeg), sier ikke nei takk jeg hvertfall :) FHM møter Bilsport? ja takk :p Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Blir spennende dette... :) Men frykter det blir noe alla Autofeil.... Og det er ikke bra! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiford Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvis de kommer med et blad i samme klasse som danske vmax så hadde det vært helt konge!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Leste en repotasjo om ts i motorbørsen tror jeg det var, og da siktet han høyt ang målet med motoren.750 hk i en 4 sylindra 2 liter synes jeg er helt greit:) Hvorfor passer ikke han under kategorien værsting da? Misunnelse mest sansynlig:) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kan spennende det, i hvertfall spennende å se om det blir bra.. =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg