Wroom Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Nå som Gatebil kommer med eget blad, og alle rettigheter er SHF sitt, vil det da fortsatt Ukens Gatebil i Motorbørsen, eller vil det bli slutt på det? Lurer litt på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Nå som Gatebil kommer med eget blad, og alle rettigheter er SHF sitt, vil det da fortsatt Ukens Gatebil i Motorbørsen, eller vil det bli slutt på det? Lurer litt på det... Er vel de som gir ut morotbørsen, autobørset, etc. og? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Nei, det er Hjemmet Mortensen forlag som gir ut det, altså forsvinner Ukens Gatebil fra Motorbørsen, med mindre andre tar over jobben da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Må si at jeg som mange andre har min skepsis til dette bladet, men håper at jeg tar feil og at de klarer å levere ett ordentlig norsk bil blad ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kjøper nok 1 elelr 2 eksemplarer om dette ser bra ut, tanken om bilsport og FHM frister meg :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Første nummer er ute nå, bare en haug med Motorbørsens "Ukens Gatebil", men det i regi av Motorbørsen og Gatebil.no, og skal visst være lagd før de solgte seg til Se og Hør Forlag, men sjokket kom visst like uventende for Motorbørsen som for alle oss andre, Gatebil solgte seg over natta, uten å informere Motorbørsen, som har partneravtale ut 2005. Skal man si til det a? Feil Feil. Tråd om samme sak. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg beklager mine tidligere utallelser, det var gal informasjon fra min side, og jeg skylder de to som snekkret dette bladet sammen med Motorbørsen en stor unskylding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg