Gå til innhold

Bremser fra Biltema

Ranger emnet

leba

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, finner ikke 16v-skivene...du har vel 256mm? Hvis du har 239mm så koster de 199,- / stk for ventilerte, best.nr 64-034

ikke helt sikker på hvilke jeg har nå..... men hvor store skal 16v ha da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må virkelig si at klossene man kjøper på torshov ikke kan sammenligne seg kvaliteten av de klossene man kjøper på bilextra..

bilextra bruker mintex

torshov bruker ... ja.. noe rart

har erfaring fra bruk av dette

torshovbremsene støver mye mer, de er "myke" selv når de er kalde. de blir utrolig fort varme, og da glasserer de seg nesten med en gang, og bremseeffekten blir mer eller mindre borte

mintex klossene som bilextra selger støver også en del, men de er ikke myke og de tåler litt varmekjøring, de har ennå ikke glassert seg selvom jeg til tider har hatt røde skiver!

hadde klossene som møller selger vært noen hundre billigere, så hadde dette vært et greit alternativ. men siden de skal ha over 400 for et sett (les 400) (dette var sist da jeg hørte med dem). så synes jeg det blir i overkant dyrt for en fattig lærling...

vi lever i en farlig verden :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må virkelig si at klossene man kjøper på torshov ikke kan sammenligne seg kvaliteten av de klossene man kjøper på bilextra..

bilextra bruker mintex

torshov bruker ... ja.. noe rart

har erfaring fra bruk av dette

torshovbremsene støver mye mer, de er "myke" selv når de er kalde. de blir utrolig fort varme, og da glasserer de seg nesten med en gang, og bremseeffekten blir mer eller mindre borte

mintex klossene som bilextra selger støver også en del, men de er ikke myke og de tåler litt varmekjøring, de har ennå ikke glassert seg selvom jeg til tider har hatt røde skiver!

hadde klossene som møller selger vært noen hundre billigere, så hadde dette vært et greit alternativ. men siden de skal ha over 400 for et sett (les 400) (dette var sist da jeg hørte med dem). så synes jeg det blir i overkant dyrt for en fattig lærling...

vi lever i en farlig verden :)

ja, men jeg trenger skiver, ikke klosser

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider