Laaars Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hei hei... Hvordan er reglene for sideblinklys? Finner det ikke igjen nå, men mener man kunne fjerne de hvis bilen var eldre enn så og så gammel. Golfen er 83 modell, kan jeg fjerne de? Selvom jeg kan fjerne de er jeg litt usikker, kjekt å ha kanskje? Ser best ut uten, og jeg finner ingen god erstatter. Så det blir enten originale blinklys eller ingen blinklys. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Må ha bla bla 10 tegn... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Biler registrert etter 1971 skal ha side blinklys. På biler før 1971 så er det ikke påkrevd iflg biltilsynet. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 En kamerat av meg har en '79 modell Mercedes W123 uten sideblinkers. Den er på norkse skilter og allting. Det er en regel om at lyset skal synes fra et par bestemte vinkler, men ingen regel om at det må være blinkers på siden... Er allikevel litt usikker, så ring biltilsynet. De hjelper deg. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg