Gå til innhold

Honda Prelude 88-91

Ranger emnet

sirop

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tiligere hatt en 1990mod honda prelude 2.0S. som ifjorhøst desverre havnet i et tre =(

Nå er jeg på utkikk etter nybil å har fortsatt lyst på prelude 88-91mod.

Men denne gangen er jeg mer intrisert i en prelude med 2.0SI motoren, har hørt denne har rundt 140hk og insprøytning, da min tiligere prelude hadde 105hk og dobble gassere. Min tiligere bil bråket også ganske mye på turtall. Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg dro på litt, sikkeli bråkete lyd! Var eller ikke spesielt imponert over motorkraften.. Er derfor mer intrisert i en med 2.0SI med insprøytning nå..

Det jeg lurer på er om noen på forumet har prøvd en 88-91 Honda Prelude 2.0SI og kan dele noen intrykk..? gjerne sammenligne med andre biler i samme klasse..

2002 Audi A4 Avant 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har en 89 mod prelude 4ws(firehjuls-styring) med ca 140hk..Den bilen er en skikkelig gokart og henger på veien som en klegg!Motorkraften er helt OK.. Til sammenligning så gikk den bitte-bittelitt senere enn min gamle 323i e30..

Det eneste minuset med bilen er at den har feilhjulsdrift

Bilde:

100-0012_img.jpg

Hei!

Jeg har tiligere hatt en 1990mod honda prelude 2.0S. som ifjorhøst desverre havnet i et tre =(

Nå er jeg på utkikk etter nybil å har fortsatt lyst på prelude 88-91mod.

Men denne gangen er jeg mer intrisert i en prelude med 2.0SI motoren, har hørt denne har rundt 140hk og insprøytning, da min tiligere prelude hadde 105hk og dobble gassere. Min tiligere bil bråket også ganske mye på turtall. Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg dro på litt, sikkeli bråkete lyd! Var eller ikke spesielt imponert over motorkraften.. Er derfor mer intrisert i en med 2.0SI med insprøytning nå..

Det jeg lurer på er om noen på forumet har prøvd en 88-91 Honda Prelude 2.0SI og kan dele noen intrykk..? gjerne sammenligne med andre biler i samme klasse..

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider