docsist Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 prøvde her i dag å få ut fordelere på 230 K en min, skal bygge om til ford forgasser og normal tenning, men den jævla angry fordeleren satt fasen så fast, finnes d noen triks, eller er d kunn rå makt som gjeler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 prøvde her i dag å få ut fordelere på 230 K en min, skal bygge om til ford forgasser og normal tenning, men den jævla angry fordeleren satt fasen så fast, finnes d noen triks, eller er d kunn rå makt som gjeler? stor vannpumpe tang å rå makt. bruker å ruste fast. Har ford forgasser jeg også. normal tenning??? hva mener du med det? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Normal tenning; du mener Bosch tenningssystem? Det med en liten tenningsmodul fremst på venstre innerskjerm? Tar for gitt at du har satt syl 1 i ØDP, så ikke det er noe tøys der... WD40 eller 5-56, og la det stå en stund, virker kanskje... pleier i alle fall å hjelpe en god del. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Normal tenning; du mener Bosch tenningssystem? Det med en liten tenningsmodul fremst på venstre innerskjerm Trudde det var det på b230k. Det er det i alle fall på min b200k. kansje en ide å ta teninga annlegg fra den motoren da? Er det så stor forskjell da? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Trudde det var det på b230k. Det er det i alle fall på min b200k. kansje en ide å ta teninga annlegg fra den motoren da? Er det så stor forskjell da? B230K har et annet system enn B230A, som har Bosch-systemet. 230K har EZ-116 (eller noe, husker ikke i farta) der det sitter en tenningsmodul (hjerne) under dashbordet, en GM-modul på venstre innerskjerm, og noe annet dill. Er ikke sikker på hvem som har produsert de ulike tenningsanleggene, ikke umulig at Bosch har hatt fingra i dem begge, men jeg trodde ikke de hadde det. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 tenkte på Bosch tenningssystem, enkel og grei å ha med å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg