Gå til innhold

Ny støtfanger på NipponTuning

Ranger emnet


Ruffneck

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

tyske tuning firmaet har nye spoiler for Mazda 323 BG. Kikke her: Nippontuning

 

Gr33tinx, Ruffneck

 

Noen som forhandler deler fra disse i Norge? Tenkte på sideskjørtene, er jo ikke mulig å oppdrive annet en Pakfeifer sideskjørt til GT-R.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem i å bestille direkte nei...

Nå veit jeg helt klart ossen styling jeg skal ha på...

Den fronten var NYDELIG i mine øyne. akuratt hva jeg har hatt lyst på...(sånn ca...)

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til en GTX, ja, men GTR....hmmmmnneeeiii.... GTRen skal ha den fronten den har :D

 

Helt enig :) Lyktene må være der.... Håper å få tak i klarglass lykter i løpet av sommeren.

 

Men styling så jo bra ut den til en vanlig BG eller en GT-X, vurder sideskjørtene til min GT-R. Men noen som vet hvordan kvaliteten og passformen er på denne stylingen???

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :) Lyktene må være der.... Håper å få tak i klarglass lykter i løpet av sommeren.

 

Men styling så jo bra ut den til en vanlig BG eller en GT-X, vurder sideskjørtene til min GT-R. Men noen som vet hvordan kvaliteten og passformen er på denne stylingen???

 

Passformen skal være kjempe bra. Noen tysker ha prøvd dette på egen biler men ikke meg. Kvaliteten er GFK = Glasfaserkunststoff. Jeg vet ikke hva det heter på norsk men GFK er der samme material som Pakfeifer bruker også.

Helt ferdig å lakkere :)

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår