Gå til innhold

Club Honda - nede igjen

Ofius

Anbefalte innlegg

Savner det selv.. hadde gledet meg til å klikke på det i kveld etter at jeg hadde drivet med motor swap.. se om det var noe som kunne hjelpe meg der.

Hei

Du er ikke alene om det. Har vært en fortvilt situasjon som det ikke er noe særlig å være midt oppi. Men ser lys i enden av tunnelen.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg som ikke er en Honda-fyr savner det til og med. :D

Nå er vel ikke det heeeelt sant siden jeg har en VTi som ganske sikkert blir min snart, hadde satt pris på at forumet funker til jeg får bilen iallefall. Da raser det vel inn med spørsmål om ditt og datt.

Stå på! :)

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, ikke lov folk noe før dere er 100% sikker på at det kan holdes.

Skuffet igjen. Blah... :fingers:

Jaja, godt uansett at ting er på vei opp.

Sender et par :titties: til styret som oppmuntring... Ja, Karina de er til deg og. :)

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen gode tips for å dempe abstinenser, he he...

Det er veldig godt å vite at om kort tid så er vi oppe å kjører på en ny og bedre løsning!

Ting tar tid men det ordner seg til slutt...

Har forresten sendt en forespørsel til Gatebilfolka om plasser, har ikke fått noe svar enda.

Ha en fin dag alle Hondaelskere!

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORUMET ER OPPE! (for så lenge...)

Hei

Den er grei. Flott!!

Vil bli beregnet noe nedetid i forbindelse med flyttingen. Satser på at vi skal være over i nytt hjem på søndag. Vil bli gitt beskjed om når server vil bli tatt ned og hvor lenge vi blir borte.

Kommer tilbake til dette.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Den er grei. Flott!!

Vil bli beregnet noe nedetid i forbindelse med flyttingen. Satser på at vi skal være over i nytt hjem på søndag. Vil bli gitt beskjed om når server vil bli tatt ned og hvor lenge vi blir borte.

Kommer tilbake til dette.

Mvh

Høres veldig bra ut. Men har CH egen plass på Vålerbanen i forbindelse med Gatebil?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut. Men har CH egen plass på Vålerbanen i forbindelse med Gatebil?

Hei

Sjekk Club Honda forum om dette. Kenneth har startet en tråd der om dette.

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen ble det med medlemskortene??

må vi sende kopi av innbetalingen eller vil de ansvarlige få info om dette fra Tore???

Hei

Se siste post på CH forum om dette. Jeg skal ha de listene any day nå, men for de som er utålmodig(det er vel de fleste inkl meg) så scan å send mail.

MVh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Se siste post på CH forum om dette. Jeg skal ha de listene any day nå, men for de som er utålmodig(det er vel de fleste inkl meg) så scan å send mail.

MVh

Skal gjøre det... Takk for at dere har fått opp forumet...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...