Gå til innhold

Club Honda - nede igjen

Ofius

Anbefalte innlegg

Amen! :titties:

Men det største problemet har vel vert at ingen får tak i folk og så lenge ingen får tak i de de vil ha tak i, så er det mer eller mindre konge stress å få gjort noe i den klubben.

Men fordel ansvaret, det er vel fasiten i denne situasjonen.

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men seriøst vi burde få regionsleder for hver del av landet. Og hver av dem burde få tilgang til server og hjemmeside for å legge ut beskjeder osv.

Også deretter burde CH slutte å love alle mulige ting, før de får iorden det som er mest kritisk for å ha en klubb oppegående. Dette har blitt nevnt før på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemstallet rundet 1000 på våren 04 tror jeg, det burde være nok motivasjon til å gjøre noe bare det. Er ikke sikker på tallet nå, men det er sikkert en god del flere. Og med så mange medlemmer er det kanskje et behov for regions ledere?

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv helt nylig blitt honda-eier, og har vel ikke meldt meg inn enda, kun på forumet. Men for meg virket det jo som at det var bra aktivitet på forumet når det var oppe, og folk var jo faktisk veldig hyggelige og behjelpelige i motsetning til mange andre forum... At det bare skal sitte en leder på toppen og styre alt hørtes jo litt fjernt ut, bør da gå an å ordne dette ved å delegere ansvar? Og det å holde et forum åpent, det bør ihvertfall ikke være særlig vanskelig :/

Vel, kommer ihvertfall til å melde meg inn når det blir orden på saker og ting, om det blir en ny klubb eller en oppvask i den gamle. Sånn som det er nå har jeg ikke særlig lyst til å betale en medlemskontingent og ikke få noe tilbake...

93' Civic HB trykkoker

78' Ascona B (parkert, foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør som nytt medlem/ny honda-eier, du nyter godene av forumet når det er oppe, og venter med å melde deg offisielt inn til du hører noe om bedring i ledelsen.

Og folkene på forumet er bare hyggelige og veldig behjelpelige med alt fra den villeste styling til de sykeste turbo oppsettene eller de små tingene som spørsmål om dagligdagse ting. (eks: Hvor er girspaken i accorden min???) Så det er ikke miljøet innad i klubben det klages på, bare det administrative i ledelsen.

Men bruk forumet, og bli kjent med folka, kom på treffene, medlemskapet anbefaler jeg deg å vente med til du ser at ting blir litt bedre. Det får du sikkert en beskjed om eller ser på forumet (når det kommer tilbake).

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.... man blir litt lei..

Jeg er VELDIG med på å starte regions del sør... har ikke veldig peiling på data, men alt kan læres! Har masse tid, da dama jobber kun kvelder så... (må helst ha tid til å kjøre bilen da)

Men å være så optimistiske å si at alle treff og styr blir mye bedre tviler jeg på... jeg så jo bare på responsen på når cato og meg prøvde å arrangere treff på rudskogen... Da syntes jeg det er litt trist at en klubb på 1500++ medlemmer ikke klarer å få skrapa sammen mer enn 9 stk... Så aktiviteten på forumet er topp, men det stopper også der spør du meg...

Jeg har vel igrunn gitt opp forumet til klubben nå (er vel derfor jeg ikke visste det før nå nettopp at sidene var nede igjen)

Men jeg må jo si at jeg syntes det er helt utrolig at èn man klarer å kjøre klubben så inni helvetes langt ned i rennesteinen på så kort tid!!

Er jo som å være like optimist og ta i mot en fallende trailer fullasted med bly å ta over en klubb med hans lidelser!

Men axe: ta kontakt så finner vi ut av en grei måte å starte vår egen region av klubben!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mangt som er skrevet, men noen sitter på feil opplysninger det er klart, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må skrive det men CH har ikke 1000 betalende medlemmer. Dere må skille klubb og forum. Reelt tall er vel ca 200 vil jeg tro med alt rotet som har vært siste året. Jeg har brukt mye tid og energi på å få Club Honda opp av hølet det er i nå, har skrevet mailer til de som kan gjøre noe og klaget i håp om at noen får fingern ut av rompa og trår til. Og ståa er slik at det er Henrik som eier serveren, han og Petter har betalt utrolig mye spenn for at CH faktisk skal bestå. (Vi snakker om mye over 20k av egen lomme)

og Petter orka faktisk ikke mer og gikk av helt ved nyttår. Men nå måtte han komme på banen igjen etter at Tore bare gikk av uten å sende infoen han sitter på videre. Slike ting henger desverre igjen..og alt går den veien høna sparker...CH har hatt max uflaks siste 2 åra med tidligere leder (Før Tore) som stakk av med hele klubbkasssa, uendelige krasj av server og linjer og at han som kan alt dette sliter med sjukdom. Og nå gikk Tore av midt i verste rot pga at han rett og slett ikke finner tid til CH. Jeg kan ikke så lett forestille meg hvordan det er å ha slike stillinger samtidig som man ha kjærring, unger og full jobb, og i vårt tilfelle sliter med sykdom. Jeg har bare meg sjøl og tenkte på.. Ting tar tid desverre, men nå er det jo langt over smertegrensen dette med medl.kort og klister.

Nok en gang må jeg skrive noen mailer og se om jeg får svar eller bare får silent treatment...det er ikke bare dere som sitter i "mørkret" og ønsker ny hostmaster.

Som sagt er det jo ikke noe i veien for at folk kan starte opp egen Honda-klubb.

Og før jeg glemmer det så løser ikke regionsledere noe. Man må liksom lære å krabbe før man kan gå og det er jo en fordel at hovedstyret fungerer før man innsetter regionsledere (som forøvrig er valgt, regner med info kommer)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å være så optimistiske å si at alle treff og styr blir mye bedre tviler jeg på... jeg så jo bare på responsen på når cato og meg prøvde å arrangere treff på rudskogen... Da syntes jeg det er litt trist at en klubb på 1500++ medlemmer ikke klarer å få skrapa sammen mer enn 9 stk... Så aktiviteten på forumet er topp, men det stopper også der spør du meg...

ikke for å kritisere arbeidet du og cato har gjort, men d er jo sannsynligvis like lett å samle 10 stykker fra hvilken som helst klubb som fra CH når man ikke har noe konkret med dag, tidspunkt, arrangement, pris, osv.. kan lixom ikke forvente at 20 stykker skal slippe alt de har i hendene når man endelig finner en dato, midt i uka, når de fleste jobber osv.. og som Karina sier, så er forum og medlemskap 2 forskjellige ting. er ikke SÅ mange aktive i CH. men dette er jo en ting som må jobbes med. men d er ikke så lett når ingen får melde seg inn;)

- 2002 Civic Type-R

- 1993 Civic VTi

- 1993 Civic DX

- 1991 Civic GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at henrik ble så sentral i klubben er at han var webmaster og visepresident. Det var defor naturlig å spørre ham først om å overta vervet når presidenten trakk seg. Nå er klubben igjen i samme situasjon hvor en person er veldig sentral og klubben blir fryktelig sårbar.

Resten av styret har diskutert hvordan vi skal kunne få tilganger til server og medlemsregister. Hverken vi eller eventuelt nye ildsjeler i styret vil få ryddet opp før vi har fått dette på plass.

Jeg skjønner godt at medlemmene blir frustrete og jeg blir også både "besviken og førbannad" når man jobber og jobber for klubben uten at det blir resultater for medlemmene. Men det er mange ting som fungerer: Shopen ruller og går og med stadig større vareutvalg (selv om ingen får bestilt når forumet er nede....), planleggingen av ACR 2005 er i gang (større og bedre treff enn noensinne!), regionsleder Nord tar et tak (blant annet har vi vært med å dra igang treff på Troms innland i juni) moderatorene våre jobber og jobber, medlemsblad er godt i gang osv. osv.

Men Forumet er "limet" i klubben og uten Forum fungerer vi (nesten) ikke som klubb.

Jeg personlig synes det er ille at noen ser seg nødt til å starte en klubb til, men ønsker dere lykke til! Det kan godt være at det er enklere å starte fra scratch enn å få "gamlingen" på bena igjen. Må vi nedlegge hele CHN har jeg en del Shop-varer som kan overtas til en billig penge. sombrero

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vil forumet fungere igjen a??

Det er vel det evige spørsmålet som vi aldri får noe svar på... Og når det omsider er oppe igjen så forsvinner det igjen uten tegn til en dritt igjen om ikke lenge...

Greit nok, det koster sikkert og drive klubb sidene, men hvis det er 200 betalende medlemmer så er faktisk det 40000,- i året! Og for den prisen så forventer jeg faktisk at de sidene skal være oppe hele tiden, for noen andre fordeler for og være medlem i klubben finnes jo ikke!

Men kan en eller annen skaffe meg mail adr. til ansvarlig i klubben? For når jeg etter 5 måneder ikke har fått en dritt etter og ha betalt for medlemskapet så vil jeg faktisk ha tilbake mine penger. Ser ikke en eneste god grunn til og betale folk for noe man ikke får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig ikke att vi må starte på nytt igjen med ny klubb. Er jo mye nyttig informasjon, bilder, rabattavtaler osv. i club-Honda. Det var noen som hintet frampå att forumet muligens var oppe igjen til helga. Jeg vil ihverfall avvente litt og se hva som skjer. Er rimelig bombesikker på att det da blir forandringer i klubben uansett. Om det ikke skjer, så ser også jeg svart på framtiden til dagens club-Honda...

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem i CH.. har betalt.. men jeg har heller ikke sett noe til krotet.. Og internett siden og forumet kunne vært bedre... Enig med JHS på de tingene...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som betalte og registrerte seg før mars 2005 må nok vente en stund på medl.kort for det er info Tore sitter på. Dere kan jo sende kopi av kvittering ned til Henrik, men jeg skal forhøre meg om det er en løsning. Dere som ikke har fått kort pga av styr med Tore er også planlagt å få ett plaster på såret for tort og svie. (ekstra klister, kopp, something ikke helt bestemt enda)

Det økonomiske før mars 2005 er litt pes for det er nok engang Tore som sitter på info.

Dere som har meldt dere inn etter mars må sende purremail til Henrik, hghenrik@gmail.com . Ting har tatt litt tid med medl.kort fordi klubben er rakafant og trengte lamineringsmaskin...og jeg tror det endte med at Petter tok av egen lomme igjen.

Igår sendte jeg mail til en del personer i styret og det viser seg at vi er alle enige om at stillingen Henrik har idag må deles slik at ikke hele klubben går i dass om han skulle være sjuk, ha ferie etc etc.

Men her sitter vi da sombrero ..og venter på no action som Jokke så godt skrev...

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider